*under-vidunder* Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 mååå bare skryte , er helt "satt ut" - så mye bra, kjempelangt, og helt i dybden! hu er rååå bra! anbefales sterkt... [email protected] er hennes adresse
*under-vidunder* Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 ja betalte 300, fikk kjempeeee lang tilbake, verdt hver krone , pluss at jeg har alt på mail. hu er billigere enn kimby. veninna mi har også gjort det og hu var heeelt satt ut, hadde sagt mye om fortiden også, som var helt utrolig treffsikkert. kjempespennende
Bizarre Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Jeg synest det å betale 300kr for slike tjenester er dyrt jeg!!! Skjønner egentlig ikke hvorfor man skal ta seg betalt for sånt i det hele tatt... Jeg har blitt spådd mange ganger (både med og uten betaling), og må bare si det at de gangene jeg har betalt har det meste vert feil. Såklart alle kan ha flaks å treffe med noe innimellom, og alt kommer an på hvordan man tolker svarene man får. Det sies at de som VIRKELIG er klarsynte og kan se hva som skjer i fremtiden ikke tar seg betalt for disse tjenestene, og jeg må si at etter min erfaring er det mye sant i dette!
*under-vidunder* Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 tusen takk for flotte tilbakemeldinger ;o)))
Hedda39 Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Jeg sender deg en mail iløpet av neste uke susann:) 300 kr er ingenting i forhold til den jobben, energien og tiden du må bruke pr person du spår. Jeg gleder meg til å høre hva du får opp på meg,.... Hva trenger du av info?? du hører fra meg;)
Skyfrihimmel Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Anbefaler også susann!! Kjempe utfyllende svar!Hun beskrev meg å mine utrolig godt,resten vil fremtiden vise:) Vel verdt pengene:)
junijente_med_3søte Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har også nettopp blitt spådd av susann. Hun er kjempeflink. Fikk raskt svar og meget utfyllende. jeg følte virkelig at jeg ble lest.... Må bare oppleves.... Synes ikke 300 er mye. hun skrev mye og godt utfyllende. Jeg stilte samme spm til Magiccirkle som er på spåtorg og der koster det 398. Til svar der fikk jeg en linje...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Eneste jeg har tenkt å spørre om er hvorfor Maiza og Susann skriver fra samme IP adresse??? Greit nok at du ønsker kunder og tror du er flink, men du trenger ikke lure andre... Har vært flere av dere her inne og jeg blir like irritert hver gang.
*under-vidunder* Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2010 tuuusen takk til alle dere med de gode tilbakemeldingene, det setter jeg veldig pris på. det er alltid slik at det er noen enten her inne , eller andre steder som måååå si noe negativt, men har aldri giddi og brukt energi på å bry meg om sånt. til du over: lurer ingen, og har nok å gjøre kos & klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 ha hørt at mange skryter av henne og det er bra.Har ingen egenerfaringer med henne,men de som har er posetive. Det går med masse tid og engeri til dette og skjønner godt at hun tar litt betalt.
*under-vidunder* Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 18. juli 2010 så fint sagt. jeg trives med det jeg gjør, og det er både spennende og morsomt ... så er det så morro med alle de fornøyde tilbakemeldingene
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #14 Skrevet 18. juli 2010 Hei! :-) Jeg ble spådd av Susann for ca 2 1/2 år siden og omtrent alt hun sa stemte!!! Det eneste som ikke stemte var at når jeg ble gravid så skulle det bli jente, men jeg fikk gutt da, så kanskje det blir jente om jeg blir gravid igjen for vi er prøvere fra denne mnd! ;-) Kunne tenkt meg å spurt henne en gang til om jeg blir gravid og hvilket kjønn jeg får, for hun hadde alt riktig forrige gang da hun spådde meg, så tror nesten at om jeg blir gravid så blir det jente slik hun sa at hun hadde sett at jeg kom til å få! Jeg ble virkelig imponert over henne ja, så jeg også anbefaler henne på det sterkeste!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #15 Skrevet 18. juli 2010 Hei! :-) Jeg ble spådd av Susann for ca 2 1/2 år siden og omtrent alt hun sa stemte!!! Det eneste som ikke stemte var at når jeg ble gravid så skulle det bli jente, men jeg fikk gutt da, så kanskje det blir jente om jeg blir gravid igjen for vi er prøvere fra denne mnd! ;-) Kunne tenkt meg å spurt henne en gang til om jeg blir gravid og hvilket kjønn jeg får, for hun hadde alt riktig forrige gang da hun spådde meg, så tror nesten at om jeg blir gravid så blir det jente slik hun sa at hun hadde sett at jeg kom til å få! Jeg ble virkelig imponert over henne ja, så jeg også anbefaler henne på det sterkeste!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #16 Skrevet 18. juli 2010 Hei! :-) Jeg ble spådd av Susann for ca 2 1/2 år siden og omtrent alt hun sa stemte!!! Det eneste som ikke stemte var at når jeg ble gravid så skulle det bli jente, men jeg fikk gutt da, så kanskje det blir jente om jeg blir gravid igjen for vi er prøvere fra denne mnd! ;-) Kunne tenkt meg å spurt henne en gang til om jeg blir gravid og hvilket kjønn jeg får, for hun hadde alt riktig forrige gang da hun spådde meg, så tror nesten at om jeg blir gravid så blir det jente slik hun sa at hun hadde sett at jeg kom til å få! Jeg ble virkelig imponert over henne ja, så jeg også anbefaler henne på det sterkeste!!! :-)
emma 1234 Skrevet 20. juli 2010 #17 Skrevet 20. juli 2010 Hei hvordan kommer jeg i kontakt med susann77? finner ingen profil på henne?
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Vil slenge meg på her og anbefale Susann77 Fekk tilbake eit veldig utfyllande og grundig svar, følte at ho traff på utruleg mange ting - spesielt ang.eit par hjelparar.. Verkeleg spennande lesing! Då gjenstår det å sjå om ho får rett angåande framtida også Syns ikkje det er så dyrt å betale noken kroner for dette, det krevst ein del energi for å gjere dette på mange.. Dessuten er det jo opp til kvar enkelt om ein vil prøve det eller ikkje ;o)
*under-vidunder* Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 28. juli 2010 takker for hyggelig tilbakemelding )
*under-vidunder* Skrevet 5. august 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2010 plass til flere nå, hvis noen er interessert
Lykkeliten 2 Skrevet 5. august 2010 #21 Skrevet 5. august 2010 Hei susann77 ) Kan du prøve og se når jeg kommer til å føde? Har termin i dag.. Jeg er født 011087. På forhånd takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå