Bizarre Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Du var vel den eneste som spådde gutt på meg her inne, og du fikk jammen rett også Var på UL på onsdag og viste seg at det er en liten prins i magen <3 Du spådde også at babyen blir født frisk og fin, så det lover jo veldig bra Jeg skal inn for ny UL om 2ukers tid ettersom jordmora ikke fikk sett alt hu ville se på denne gangen (blandt annet hjertet). Det jeg lurer på nå er om du kan se når jeg føder? Utifra UL skal jeg ha termin 4.desember, men hadde avbsolutt ikke gjordt noe om lillingen kom litt før Får jeg en fin fødsel uten komplikasjoner? Føder jeg vaginalt og uten noen form for smertelindring ( det er dette jeg ønsker...vil IKKE ha epidural ) ? Og ser du noe om vekt og lengde på gutten vår? Og så et siste spørsmål.... Jeg vil gjerne ha et barn til etterhvert, klarer du se når dette barnet evt. kommer og om det blir gutt eller jente på barn nummer to?
rosene Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Heisann.. Takk for ros Koslig å høre at jeg fikk rett. Jeg husker du var meget skeptisk ,og trodde ikke helt på meg da jeg sa at det ble gutt.. Men gutte følelsen var meget sterk. Jeg ska se når jeg får tid til å ta deg .. Ha en fin lørdag
Bizarre Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 Ja, jeg husker jeg var veldig skeptisk til det hehe Jeg hadde jo fått høre fra "alle" rundt meg at det var jente, og hadde vel på en måte vendt meg til tanken, så da du sa det ble gutt var det liksom noe som ikke stemte helt! *fnis* Men viste seg at du hadde rett, og nå gleder vi oss veldig til å endelig få hilse på lille Noah <3 Kjempeflott at du vil se på meg angående det andre jeg lurte på... Setter jeg veldig stor pris på *vente i spenning*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå