Cat&Gullungene Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 I dag er jeg 28 uker, så dette blir min aller første dag her inne hos dere! Virker som om alle har kommet så langt her, så nå føler jeg meg skikkelig som minstemann igjen ;-) Gleder meg til mine 12 siste uker. Har akkurat vært til 3D UL og har en skjønn liten gutt i magen!! Rart og tenke på at nå har jeg virkelig en ordentlig, liten baby i magen, som har store sjanser til å overleve selv utenfor livmora ;-)))
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Neida, er her jeg å ;-) hehe. Har også en gutt i magen. Hva syns du om 3D UL da? Synes det er så flott at man kan se så mye. Var der for 2 uker siden, og da var lillegutt allerede ca 1200g. Normalt så legen, men jeg synes det virket mye men. Hehe, en skikkelig plugg med andre ord. Deilig å tenke at de kan overleve om de blir født ja. Men han får holde seg der inne litt til. Her er ingenting klart enda. Hvordan ligger du ann med forberedelsene da?
Cat&Gullungene Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 Hopeful87: Synes det var veldig gøy med 3D!! Hadde egentlig ikke tenkt til å ta det, men så ble jeg så revet med og gjorde det likevel. Angrer absolutt ikke, selv om jeg har morkaka foran og ikke fikk de aller beste ansiktsbildene og filmene. Men synes allikevel vi så ganske mye, både at han blunket og gjespet og liknet litt på far og storesøster ;-) Har bare 5 korte filmsnutter fra 5-20 sekunder pr. snutt, og 6 bilder. Hva med deg, så du mye??? Han ble estimert til 1035 gram gram og 27+6...Jeg var 27+4 så stemmer jo bra ;-) Ja, de må for guds skyld holde seg der inne ihvertfall 9 uker til, men da kan de også begynne og tenke på å komme ;-)
-S- Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Velkommen inn hit da Følte det på akkurat samme måte da jeg kom over i 3.trimester. Egentlig gjør jeg det fortsatt, er 31+4. Men jeg er veldig utålmodig og venter sånn på at det skal bli min tur å bli kjent med lillegutten min..derfor føles det som ALLE her inne har termin straks, går på overtid eller nylig har født;)
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 cat,mini og mikro: Nja så han bedre etterhvert, men han lå med hodet mot ryggen min, og det hadde visst alle babyene gjort den dagen. Hehe. Men fikk film av hele ultralyden og noen fine bilder. Han ligner på sin far, og det var artig å se. Uff jeg kommer sikkert til å få en sånn diger unge på 5 kilo :-s Nå er det bare å nyte tiden fram til uke 32, da er det ny ultralyd, og da bør han ha snudd seg. Han ligger i seteleie. Men har hørt at det kan de gjøre helt fram til uke 36 eller noe. Min store skrekk er keisersnitt.. *grøss*
Cat&Gullungene Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2010 Enig i at keisersnitt ikke er noen drømmesituasjon, jeg ønsker heller ikke det. Hva er grunnen til at du får ny UL i uke 32 da? Ligger ikke alle babyene i seteleie så tidlig, før de legger seg med hode ned?? Bare spør altså, for jeg har ikke peil ;-)))
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Det er ordinær ultralyd.Er vel for å se hvordan han ligger og hvor stor han er. Jo de gjør nok kanskje det. Har ikke peil selv. Får høre med jordmor på tirsdag. Huff da må jeg på vekta igjen også =/ fysj.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå