¤Skubidubapp¤ Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Jeg er ny her, så jeg tenkte kanskje jeg skulle "presentere meg selv". Jeg synes det er gøy å "spå", men det er kun litt interesse når jeg kjeder meg. Jeg ville svindlet dere om jeg hadde tatt i mot penger, så ikke legg deres skjebner i mine hender:) Jeg føler jeg svarer på mer grunnlag enn magefølelsen. Jeg har innimellom drømmer som viser seg å være sanndrømt. Jeg får også noen ganger "opp" ting helt plutselig, som jeg aldri kunne vite, men som jeg mener underbevisstheten min forteller meg, og som viser seg å stemme. Noen ganger har jeg synske evner, men jeg er ikke synsk!!!!! Det jeg svarer her, er kun det første som faller meg inn. Til dere som prøver å bli gravid; lykke til! Jeg er (nettopp kommet) i samme fasen! Mitt råd er å ikke tenke for mye på å bli gravid, og ha sex ved eggløsning uten kondom:) Håper jeg har avklart nå, at jeg (nok en gang) IKKE er synsk. Men at jeg svarer på gøy. Så ikke rist på hodet og bli skuffet om jeg tar fullstendig feil:D God sommer!
Tante_Esel Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 hva faller deg inn når det gjelder når jeg blir gravid da?? f.03.11.83 kan se tilbake om du vil
ikke i bruk Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Vil en av dere se på meg? f.17.03.86 Skal til Danmark etter planen første gang i September, og lurer på hvor fort spiren sitter, dvs. hvor mange forsøk jeg må ha, og evt. hvilket kjønn det blir.
Tante_Esel Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 får opp at du vil bli gravid meden gutt i januar jeg... så da skjer det nok ikke førpå 2/3 forsøk... lykke til!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 kan du se når jeg blir gravid og kjønn? er født 28april 82 kan se tilbake på meg viss du vil.
ikke i bruk Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Å, så spennende! Det er jo supert om jeg slipper unna med så få forsøk! Tusen takk Adine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå