<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 På slike idioter rett over gata som har nachspiel og spiller trance drithøyt! Jeg sov kanskje 1-2 timer, før min bedre halvdel kom hjem fra byen. Og når han kom hjem sluknet han lett som bare det og begynte å snorke... endte med at jeg la meg på sofaen, det helt til disse idiotene begynte med musikken sin tvers over gata. Jeg er kvalm, trøtt, har vondt i magen - kjennes som at den begynner å bli litt løs, og i tillegg det jeg faktisk tror kan være modningsrier. INGEN GOD NATT på denne frøkena... jeg kommer til å være kjempegrinete imorgen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Huff så kjipt. Skikkelig irriterende!!! Jeg skulle legge meg tidlig igår siden jeg var så trett, da jeg skulle ta av meg tightsen så låste det seg på den ene siden av rygg,hofte og lår. Klarte ikke ligge på noen av sidene å måtte sitte å sove. Sier seg selv at det ikke er en behagelig stilling. Skikkelig irriterende å få dette nååå!!! Lurer på om det er strekk eller bekkenlåsning. Så nå sitter jeg i stresslessen trettere enn noen gang og m en hodepine på vei. Føler med deg. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå