Rime Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal inn på noe etterkontroll etter MA som jeg hadde for litt over 3 uker siden. Noen andre som har fått samme beskjed? Hva mener dere om det?
Tøvsjura Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Nå vet ikke jeg om det er samme rutiner etter MA som ved SA, men jeg fikk time til etterkontroll nøyaktig 1 uke etter med.abort ved cytotec. Greit å få fulgt opp slik at man vet om alt har kommet ut og at kroppen er "normal". Hør med legen din du
Rime Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Hun sa det ikke var vanlig etter en MA lenger, men man blir jo litt urolig og begynner å lure for det! Alt er vel greit hvis man føler seg ok, men har litt mensaktige smerter, så tenkte jeg skulle vente til mandag og se, og så ringe da hvis det ikke har gitt seg!
Tøvsjura Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Hmm, synes det var litt rart. Men om ikke smertene gir seg synes jeg du skal kontakte legen din for en sjekk Masse lykke til
Marianne73 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jeg hadde en SA i uke 11 og opplevde et ganske likegyldig helsevesen. Så jeg var aldri på etterkontroll. Jeg hadde småvondt en god stund etterpå, med ujevne mellomrom, men det ga seg etter første mens seks uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå