Rime Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hvor mye har dere brukt for dag? 1 skje eller det som står på flasken?
Strandloppa og lillebror Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg brukte solvipect slimløsende hostesaft forrige gang jeg ble gravid. Ble gravid akkurat den måneden jeg brukte det også. Så kjør på Jeg tok 1 skje hver morgen fram til eggløsning. I tillegg spiste jeg en gulrot hver dag (som skal gjøre at det blir mer "slim") Lykke til, jeg har hvertfall trua på hostesaft!
Rime Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar. Skal bruke både hostesaft og gulrot jeg! Hehe
lene29 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 brukte også hostesaft og er nå 34 uker med ei lita jente i magen :0) Masse lykke til.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Jeg og to andre på jobben bruke også solvipec og ble gravide på det:) LYKKE TIL:)
GBridget Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Jeg prøvde først en mnd med 1 ss om dagen, men ble ikke gravid. Så fikk jeg halsbetennelse og hostet noe fryktelig. Tok masse solvipect - og den mnd ble jeg gravid! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå