nr 2! <3 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 termin imorgen, har kjempe vonde kynnere, eller nå vet eg ikke om d e kynnere eller rier... utroli vont og har hatt d masse idag. har hatt en del kynnere før og men d har vert når eg har stressa m noe, nå kommer de bare av seg selv..... kan d vere noe på gang??? og så stikker d ned mot skrittet. kjennes ut som noen sager m en kniv!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Høres ut som om det er masse modning på gang her ja! Ønsker deg masse lykke til. Klem
nr 2! <3 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 håper d... men hvor lenge kan dette vare da???? time til kontroll 14, hvis han ikke er fødd før. kommer han før?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Det er veldig variabelt. Kan gå fort, eller det kan gå dager. Krysser fingre for deg. Jeg har gått lenge slik, men dette er nr 3. Holdt ikke på slik med de andre bortsett fra masse kynnere med nr 2.
nr 2! <3 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 håper d går fort, men vet at mamma gikk en hel helg m rier da hun skulle han meg. (nr2) og dette er min nr2....... han kommer vel når han kommer uansett!
noepågang FØDT Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 ta tida. blir/ er det regelmessige smerter er d nok rier. Kynnere er ikkje regelmessige... smerten øker på også med rier. lykke til
nr 2! <3 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2010 er her enda! får no se hvor lang tid d tar... kjenner ting i dag og, men er vel bare lureri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå