Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

termin imorgen, har kjempe vonde kynnere, eller nå vet eg ikke om d e kynnere eller rier... utroli vont og har hatt d masse idag.

har hatt en del kynnere før og men d har vert når eg har stressa m noe, nå kommer de bare av seg selv..... kan d vere noe på gang???

og så stikker d ned mot skrittet. kjennes ut som noen sager m en kniv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det er masse modning på gang her ja! Ønsker deg masse lykke til. Klem

Skrevet
:) håper d... men hvor lenge kan dette vare da???? time til kontroll 14, hvis han ikke er fødd før. kommer han før?
Skrevet

Det er veldig variabelt. Kan gå fort, eller det kan gå dager. Krysser fingre for deg. Jeg har gått lenge slik, men dette er nr 3. Holdt ikke på slik med de andre bortsett fra masse kynnere med nr 2.

Skrevet

håper d går fort, men vet at mamma gikk en hel helg m rier da hun skulle han meg. (nr2) og dette er min nr2....... han kommer vel når han kommer uansett! :)

Skrevet

ta tida. blir/ er det regelmessige smerter er d nok rier. Kynnere er ikkje regelmessige... smerten øker på også med rier.

lykke til

Skrevet

Er du her enda?

Skrevet

er her enda! får no se hvor lang tid d tar... kjenner ting i dag og, men er vel bare lureri! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...