Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten jobber overtid og kommer ikke hjem før i natt engang:P Jeg har vært hos mamma og spist Wok, gikk vi tur med hundene og på bensinstasjonen og kjøpte is:) Lenge siden jeg har vært i form til å gå litt tur, så var utrolig deilig i finværet:) Nå sitter jeg med en nektarin i handa og leser på bim, og blogger:) mens jeg hører på spotify. Koser meg faktisk.. jeg liker ikke sitte alene mer enn noen timer til vanlig, men etter jeg ble gravid kjenner jeg at jeg trenger det:) godt selskap med 2 hunder oxo:) Alle mine venner er på festival eller på ferie så helga kan bli kjedelig når kjæresten skal jobbe overtid i morgen oxo...:P

Hva gjør dere?

åj ble litt langt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg med dattera mi:) Er alenemamma for henne og til denne i magen. Jeg er i min 25 uke og merker nå at det begynner å bli tungt. Magen har blitt stor og ryggen er vond nå. Orker ikke så mye nå om dagene også pga varmen, men gjør det beste ut av dette. En rolig helg her for meg.

Skrevet

hei:)

hørtes no ut som en koselig kveld det der da;)

jeg driver å rydder plass i kommoden min på soverommet til lillebror...uff sikker en hel bossekk med drit og møkk jeg ikke trenger:/

men nå er det borte og jeg har vasket sengetøyet til babyen og diverse og fyllt en skuff:)) koooser meg med dullingen:)har jo en stellekommode på badet i tillegg men det blir fort fullt gitt *kremt* ;)

men kjenner jeg skal ut å kjøleskapet nå å hente den troikaen som roper på meg der ute hihihihi:)

Skrevet

Deilig og bare kose seg:) Du er tøff da som venter ditt andre barn og alenemor, er sikkert tungt å være alene med barn nå når du er gravid..? Er dattra gammel da:)? Jeg er enda bare i min 16 uke så magen er ikke så stor enda, men GLEDER meg:D

Skrevet

ja er i grunn ganske koslig:) Koselig og dulle litt i sitt eget tempo.. Jeg har ikke fått stellekommode enda, Leter etter hus så er så trangt hær vi leier så har ikke plass til så mye utstyr:) Bestillt klær fra nøstebarn hær om dagen:D gleder meg til å vaske, brette sammen og legge det fint i en komode:) hørtest koslig ut.

Skrevet

Dattera mi er 9 år, så hun har jo blitt ei stor jente:=) Ja det er ganske tøft å være alenemamma. Men jeg valgte det jo selv med denne i magen. (Ble gravid ved uhell og barnefar vil ikke ha noe med barnet å gjøre og dessuten er han bare helt ustabil). Jeg klarte ikke å ta abort og jeg gleder meg masse nå til babyen kommer i Oktober. Men det er jo litt sårt å gå gravid alene da, spesielt når plagene kommer. Men jeg tenker positivt alt jeg kan og skal klare dette.

Skrevet

Dattera mi er 9 år, så hun har jo blitt ei stor jente:=) Ja det er ganske tøft å være alenemamma. Men jeg valgte det jo selv med denne i magen. (Ble gravid ved uhell og barnefar vil ikke ha noe med barnet å gjøre og dessuten er han bare helt ustabil). Jeg klarte ikke å ta abort og jeg gleder meg masse nå til babyen kommer i Oktober. Men det er jo litt sårt å gå gravid alene da, spesielt når plagene kommer. Men jeg tenker positivt alt jeg kan og skal klare dette.

Skrevet

håpe dere finner dere noe før du blir så stor at det blir tiltak å flytte da;)

ja veldig kos å dulle litt...har allerede dullet en hel haug hehehe:)har vel kjøpt alt vi trenger så og si....mend et er myyye å vaske og styre med..alt fra vognpose til klær,tepper osv....fått helt totalt vake dilla siste uken...er i uke 24 men ser ut til at redebyggingen har begynt hehehe;)

Skrevet

Bra du har så godt pågangsmot:) da klarer du dette fiiint:-)

Blir sikkert svært for henne og bli storesøster da. Kansje liksågrett at ikke barnefaren vil ha noe med barnet å gjøre vist han er så ustabil.. Har dattradi pappa dager da,så du får slappet litt av?=) Er du veldig plaget da?

Skrevet

Jeg nyter også en alenehjemmekveld.

Samboer er på jobb,og vi har de siste dagene stryrt på med å skifte vinduer på stue og kjøkken,og nå ikveld var siste finish i boks og huset nyvasket.

Kjenner det i bekkenet,men deilig å bare være meg og minien og kattene hjemme ikveld.

Skal snart finne senga,det ligger en god bok og venter på meg der oppe og jeg gleder meg. :)

Skrevet

Takk:) Ja jeg må bare klare dette:) Jenta mi gleder seg veldig til å bli storesøster. Hun er hos sin pappa annenhver helg. Men med den lille i magen får jeg fult daglig omsorg for.

Jeg syntes jeg har vært ganske heldig i dette svangerskapet. For jeg har sliti i mange år med ryggen og prolaps. Så ryggen har vært fin helt til nå...Men så lenge jeg ikke blir sengeliggende så er jeg glad. Hehe. Skal nok bra. Men det blir jo bare enda tyngere nå fram til fødselen.

Skrevet

jammen det var bra;) håper du slipper å bli sengeliggende da! blir nok tungt med stoor mage på slutten, men heldigvis kommer d noe godt ut av det=)<3

Skrevet

Ikke sant:) Det kommer jo ut en herlig baby på oss:) Så får bare holde ut nå. Kommer til å se ut som en hvalross på slutten. Hehe.

Kos deg masse med din kjære og den lille i magen:) Og ta godt vare på hverandre:) Unner alle som har en barnefar som stiller opp:)

Skrevet

takk så mye for det:) Ja jeg er heldig som har han som stiller opp så mye:) håper bare vi klarer å komme oss gjennom dene "krisen" vi har hatt i det siste... babyen er ønsket og vi er kjempe glade i hværandre, bare litt tillits problemer for tiden=(

Skrevet

Håper virkelig det ordner seg. Mye hormoner i oss gravide også:) Husk at kommunikasjon i et forhold er jo bare super viktig. Det å kunne prate sammen og prøve å forstå hverandre. Og når man får barn sammen er det også viktig å være kjærester:) Ønsker dere alt det beste og håper virkelig dere klarer dette sammen nå og framover:)

Skrevet

takk:)) vi skal klare dette, tanken på å ikke ha han dær gjør mg redd.. mn om jeg ikke klarer å stole på han, blir d en kald vegg mellom oss liksom, å er redd d skal bli værre når baby kommer.:s mn SKAL klare dette:) tror du at noen som har jugd flere ganger om økonomi vil klare å få orden og være åpen og ærlig slik at jeg kan jelpe han istede for å tro at alt er som d skal?

Skrevet

Ja det å stole på hverandre er jo et must i et forhold. Og ha tilitt til den man er sammen med. Du kan jo også prøve å få han med på en samtale angående forholdet deres med å få prata med noen.

Veldig mange som er i et forhold, men som sliter med masse problemer sammen. Og det er jo ikke bra:( Da er jeg heller alene for å si det sånn.

Men jeg håper alt ordner seg for dere.

Skrevet

ja har tenkt litt på det, men syns det er så ekkelt.. vi prater masse sammen om problemene.. å han har skjerpet seg masse og vist bedring, og jeg får opne posten så han ikke lurer unna regningene osv.. å gjelda skal være nedbetalt nå i følge han selv.. Er bare så vanskelig og stole på noen når tilitten allerede er brutt og om en så viktig ting i over ett år nesten.. så tingen er egentlig nå at jeg må klare å se på han som den han var før dette og prøve å stole på han i gjenn.. men ender alltid opp med at jeg blir lei meg og beskylder han for ting som ikke er tilfellet.. Noen ganger tenker jeg at jeg og babisen hadde hatt d bedre alene, men han er en såå sykt bra mann ellers er liksom kun dette probemet vi har hatt på 4 år.. mn d har vart allt for lenge å er mye tøngere å takkle nå som hormonene spiller inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...