mamma til lillingen Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Var på ul i går; to timer hver vei i bil med vonde hofter og rygg. Lillingen ville ikke flytte å seg, selv om jordmora trykka både her og der og overalt, den lå med ryggen opp og hender og føtter foran ansiktet. Hun fikk ikke sett hjernen eller hjertet, og hvertfall ikke hvilket kjønn det var. Så om to uker må vi kjøre tilbake, forhåentligvis kan jeg få luringen til å snu seg rett vei! Noen som har tips på hva jeg kan gjøre, eller hvordan jeg kan legge meg for at magen skal komme rett vei? Jordmora må jo få se om alt står bra til!
gakkeliten Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Prøv deg fram med ulike drikkevarer/sukkerholdig mat - Nå har du to uker på å finne ut hva som vekker småen! Kjenner du bevegelse, forresten - så du får det med deg?
*Nøtta* Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Og et tips er å komme med ganske full blære,på den måten blir babyen løftet litt opp og frem.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Cola funket veldig bra med meg husker jeg:)
mamma til lillingen Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2010 Hm, jeg får prøve det! Jeg spiste lunsj fem minutter før vi tok ul, men kanskje det var for sunn kost, for den sprella litt, men flytta ikke på seg. Ja, jeg kjenner spark innimellom, men ikke noe mer enn det, tror jeg kjenner når den flytter på seg, men er ikke helt sikker om jeg klarer å kjenne det igjen. Får ta en cola og en stor is eller noe rett før vi skal til pers igjen
mastermind Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Full blære er ikke alltid bra. På UL med førstemann hadde jeg full blære og ble sendt på do fordi jordmora ikke klarte å se. De anbefaler full blære på tidlig UL, men ikke på den ordinære. Da blir det bare verre . Men drikk noe søtt og kaldt rett før. Ellers så har de så god plass at den sannsynligvis snurrer rundt hele tiden (bortsett fra akkurat i dag hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå