=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Tenk at jeg har en bitteliten guttebaby i magen! Det hele føles fortsatt ganske uvirkelig, og jeg kan liksom ikke fatte at jeg får lov til å oppleve dette. Føler meg utrolig takknemlig og ydmyk. Er 27+4 i dag, noe som betyr at jeg snart hopper over og begynner på siste trimester. Syns tiden går fort nå og nyter hver dag. Jeg har bekkenløsning, er plaget med halsbrann og generell trøtthet, men helt særiøst jenter - det gjør meg ingenting... Jeg blir varm om hjertet hver gang jeg kjenner de bittesmå føttene hans som beveger seg inni magen min. Håper dere alle får en kjempefin sommer og at dere koser dere med de voksende magene. Tenk på at det virkelig ikke er noen selvfølge å få oppleve det som vi får, det er mange der ute som ville gitt hva som helst for å bytte med oss. Lykke til alle sammen, sees på 3.trimester:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Kjempe koslig å lese innlegget ditt:=))) Ja det er liksom helt uvirkelig enda. Utrolig å tenke på at det er en levende sprell baby inni magen våres som lager liv:=) Jeg er inne i min 25 uke, så jeg kommer snart også over i 3 trimister. Men du går over før meg, så kos deg der inne så lenge og kos deg videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå