lecoco Skrevet 9. juli 2010 #1 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei, er på randen til sammenbrudd, 34 år nyutdannet fotograf igjennom Nav grunnet helse, ingen jobb. Store problemer med Nav. Har en datte datter på snart 4 år. Har gått i et mareritt og tviste mål pga eiendom, tapte tingretten, skal i lagmannsretten. Ingen ting henger på greip, ingen ting er fornuftig eller rettferdig. Ønsker fred i sjel og kropp fra rettssak og Nav, vil ut i jobb også stifte familie og leve livet i fred. Holder på å knekke totalt. hva vil skje med meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lecoco Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 9. juli 2010 Født 110476 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/#findComment-142074913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lecoco Skrevet 13. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2010 Dytter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/#findComment-142196439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Linn Skrevet 14. august 2010 #4 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skal forsøke, tenkte å legge et tarot legg på deg, har du noe fornavn jeg kan gå utifra? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/#findComment-142197800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Linn Skrevet 14. august 2010 #5 Del Skrevet 14. august 2010 vet ikke hvorfor berit eller britt havna i hode mitt da jeg skulle legge kort på deg men kanskje det ringer en bjelle hos deg - Bare for å føye til.. jeg hadde ikke så mye å gå etter annet enn ditt fødselsnummer, noe som for meg er litt uvanlig da jeg pleier å ha noe konkret å gå etter men jeg gjorde et forsøk allikevell... Det kommer opp et kamp og triumf kort på deg, i nå sentrumet.. Du har kontroll, selvdisiplin og vilje. og det virker som du går inn i en ny og bedre periode nå selv om det som har skjedd fortsatt vil sitte i skuldrene og sinnet en periode, før du venner deg til noe bedre.. men i dette kortet ligger det også en advarsel, advarsel om at du må holde blikket på veien så du ikke kjører deg selv i grøfta.. kortet sanne ord "Ta ansvar for ditt eget liv, og fokuser alle kreftene på å nå ett eneste mål. Du kan heller ikke ture fram i ungdommelig overmot, da kan du komme til å kjøre over andre. Handler du riktig, vil du ha en solid farkost (personlighet) for den videre ferden." innen for dine kunsteriske områder ( ser på fotografering som kunst) så kommer det opp et veldig lovende kort... det gjør også din familieknytning.. det virker som det kanskje skal være eller om du er i en sammenkost med mennesker, da det kommer opp i ditt nåsentrum, at du muligens skal feire noe med noen folk eller at man møtes i et hyggelig selskap.. Noe som er viktig at du knytter deg til io denne vanskelige perioden.. ditt blokkeringskort (Som blokkerer ditt nåværende sted, slik at det ikke er slik du vil ha det )er 10 mynter.. noe som står for rikdom og stabilitet, enten så kommer det opp i en form av at dette er noe du ikke har men trenger, eller så kan det hende at du har styrt penger i feil retning slik at situasjonen har blitt slik som den ser ut til å være i dag... Kortet står også for det å ønske å slå rot, å at du kanskje kan få en del hjelp og støtte av dine nære venner eller familiemedlemer.. -Det kan være viktig å legge penger til siden.. i nærframtid kommer det opp en mannsfigur - Begrenes konge er en forfører, som vet å spille på følelser for å oppnå det han ønsker. Han er seksuelt orientert og utpreget følelsesmenneske i kjærlighetslivet. Han er snill, omtenksom, vennlig og hjelpsom. Dette gjelder imidlertid vanligvis bare hvis han kan få noe igjen for det. Som fiende kan han være farlig og hevngjerrig. Han blir lett forærmet og kan få anfall av sjalusi. Men han kan ikke kalles kjedelig eller forutsigbar. Begrenes konge er en dyktig forretningsmann som er flink i jus og rettslige spørsmål. Han er den fødte manipulator, og en begavet forhandler. Han er kreativ, klok, sindig, diplomatisk, omsorgsfull, tolerant, fantasirik, karismatisk og ambisiøs. Ofte arbeider i det skjulte, og betror seg helst ikke til noen. det ligger også en situasjon i dette kortet, det kan representere en i ditt nærområde, eller din egen innstilling i denne situasjonen du lever i.. det kan hende at Du er inne i en situasjon som kan dreie seg om jus, spådommer, ansvarlighet, likhet, kunst, kultur og vitenskap. Kortet kan representere okkulte organsiasjoner eller andre alternative interesser. Den innsikten du har kan enten brukes til noe edelt eller til å tilfredsstille egne behov. Avgjørelser og investeringer bør gjøres etter magefølelsen. Det kan se ut som du lengter etter et forhold, samtidig som du er redd for det. Se din egen frykt i øynene, og undersøk hva som er årsaken til at du reagerer som du gjør. det som kommer opp i fortid er at du har motatt et tilbud (trolig fra nav vil jeg tenke meg) som det virker som du trives med selv om det kan være vanskelig å finne en jobb som du kan leve dette ut på, det kommer også opp at du kanskje var en form for eneboer, som ikke helt ser lyset i tunnelen, met vil du etterhvert.. noe som ser lysere ut nå.. i framtid ( 1 mnd fram i tid ca) kommer kortet ni mynter : Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro. Kortet kan være en advarsel om å la andre gjøre ting for seg. Du har selvtillit og evner nok til å ta saken i dine egne hender. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang. 2 mndr fram i tid The sun : Nå er du bokstavelig talt på solsiden av livet. Du har framgang og suksess i alt du foretar deg. Du ser og forstår alt rundt deg, og er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Kortet står for munterhet, glede, optimisme, energi og styrke. Dette er et godt tidspunkt for handling og planlegging for framtiden. Kortet lover godt for kjærlighet og ekteskap. Solen kan også tolkes negativt. Du kan ha en tendens til å være for sikker eller arrogant, eller mangle oppmerksomhet mot begrensningene. Pass deg så du ikke oppfattes som en "livsglad drittsekk". 3 mndr fram i tid ( magikeren): Dette er et kreativt kort, og står for positive handlinger, bevisst forståelse, individualisme, viljestyrke, konsentrasjon og makt. Magikeren har kunnskaper og evnen til å få ting slik han vil ha det. Han utforsker og forandrer ting, og godtar ikke alt automatisk. Kortet indikerer noe nytt av vesentlig betydning i livet ditt. Når Magikeren dukker opp er alle muligheter til å starte nye prosjekter til stede. Ikke vær redd for å ta det første skrittet for å innlede et forhold. Magikeren er allsidig, og hersker da også over de fire elementene: fornuften (sverdene), fantasien (stavene), hjertet (begrene) og kroppen (myntene). Du må selv velge hva som betyr mest - hvilken retning du skal ta. Kortet sier at du skal ta initiativ og handle nå! å ditt utfall av din situasjon nå og framover er queen of pentacles : Hennes Personlige egenskaper Myntenes dronning er en ekte livsnyter. Hun er varm, omsorgsfull, fornuftig, sannferdig, generøs, lojal, pålitelig, klok, kjærlig, storsinnet, jordnær, ressurssterk, troverdig. Hun er ikke spesielt intelligent og intuitiv, men har et rikt utviklet følelsesliv, og setter pris på livets goder. Myntenes dronning får alle til å føle seg som hjemme, og sørger for at alle har det bra. Hun er praktisk anlagt og ordner opp. Myntenes dronning har en viss forfengelighet og elsker komfort, skjønnhet, overflod og luksus. Hun er glad i mat, fine klær og store, stilfulle tilstelninger, og har sans for historie og antikviteter. Kortet står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro. I tillegg har du ønske om å glede seg over og skaffe seg vakre, materielle ting. Du har behov for å skjemme bort seg selv med ferier, smykker, skjønnhetsbehandling, massasje, nye klær eller parfyme. Kortet kan være en advarsel om at du har en egoistisk holdning til penger, og glemmer å deler suksessen med venner og partneren. Du må også huske å omsorg for kropp din og dens behov for sunnhet, diett og mosjon. håper dette hjalp deg noe, som sagt hadde ikke mye å gå utifra og dette var helt nytt for meg, om du ikke kjente deg igjen så gjerne gi meg ditt fornavn slik at jeg kan legge et legg engang til, følte virkelig for å hjelpe deg da jeg følte et stort behov for å få en oversikt over livet for å kunne følge med... håper dette var til noe hjelp.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/#findComment-142197853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lecoco Skrevet 31. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 31. august 2010 Hei, Lille Linn Jeg har sendt deg en mld på din innboks. Tusen tusen takk for svar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074912-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-kan-noen-se-p%C3%A5-meg/#findComment-142265459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå