Sweet Amber Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jenta mi er snart fire uker. I flere dager nå, kanskje ei uke, har hun grått hysterisk hver gang hun bæsjer. Hun bæsjer minst 8-9-10 ganger i døgnet. Får stort sett nan og 1-2 pumpemåltider med morsmelk i døgnet. Er det noen som har noen glupe forslag til hva det kan komme av og hvordan jeg får hjulpet henne?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 hun kan være hard eller treg i magen. Har hun hard avføring? Hvis hun har det kan du prøve å blande 1 tskje malt i flaska hennes(all malten skal i samme flaske, ikke fordeles ut i flere flasker. Dette er noe HS fortalte meg som de nylig har funnet ut). Prøv med dette. Hvis hun er hard i magen kan det være vondt for henne å få ut bæsjen. Lykke til:-) Om det ikke hjelper ville jeg prøvd å bytte mme. Flere har hatt god effekt av Hipp, mini hadde ikke.
Sweet Amber Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Åja, det hører med at bæsjen er løs og helt lik slik den var før gråtingen begynte. Forsøker nok et annet merke mme og håper på at det hjelper:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Ja prøv det:) Han Ha1 fra apoteket er hypoallergen og skal visst være bra for magen. Hjalp når mini hadde vondt i magen. Men flere som har dårlig erfaring der også. Så man må nesten bare prøve seg fram:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå