mamma2010 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hvordan har deres baby vært etter sprøytene? Mye grining? Slapp? Utav rytmer? Og eventuellt hvor lenge? Føler lille gullet mitt ikke er helt seg selv, og hun tok sprøytene på tirsdag! Våkner oftere på nettene og er vanskeligere å få til å sovne igjen. Også vanskelig å få lagt henne om kvelden, noe som ikke har vert et problem før! Også endel sutring og klaging. Selvfølgelig rekner jeg med at det vil være bivirkninger, men hvor lenge? Håper noen vil svare meg:)
Bumblebeee Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Husker ikke at jenta mi reagerte noe særlig på sprøytene. Men lillegutt her fikk sprøytene i går, og han var nok mer urolig i går kveld, og i dag har han sovet mye mer enn vanlig. Om det er pga vaksinen vet jeg ikke, men det er vel en sammenheng.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Mini gråt litt da han fikk selve stikket men ingenting etterpå. Han hadde ikke feber etter sprøytene og ellers i samme form som vanlig:)
AneC88 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jenta mi fikk vaksinene på onsdag, og har ikke vært seg selv siden det.. Hun våkner også mye på natten, gråter mye og er slapp. Ikke sånn hun pleier å være i det hele tatt.. Håper det går over snart.. Godt å høre at det er fler av de små som reagerer på samme måten=)
mamma2010 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 Trur nok d har vert sprøytene hu reagerte på! I dag har hu vert heilt fin igjen:D Koss e formen på jenta di nå da AneC88?
♥Nefertiti♥ Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Lillemor fikk sprøyten for tre uker siden. Hun reagerte med bittelitt feber samme kvelden, men ikke nok til at Paracet var nødvendig. I tillegg var hun urolig og litt sutrete noen dager etter. Det som har vært det tyngste for oss er at "rutinene" (i den grad vi var kommet igang med det) rundt legging på kvelden ble helt ødelagt. Hun hadde frem til sprøyten sovnet av seg selv i sengen sin på kvelden, med få unntak. Etter sprøyten har hun vanskelig for å finne roen på kvelden, og er nå i seng mellom 21-23, mot tidligere ca 19. Nå må hun enten "puppes i søvn", eller holdes i hånden til hun sovner, akkompagnert av utallige vers av diverse vuggeviser. Håper det bare er en fase, og at den snart er over
LillL Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Jeg husker at mini sov mer i dagene etter vaksinen, så virket det som om hun var støl og øm i lårene. Hun begynte også å gråte litt i søvne (i motsettning til smil som hun gjorde før) Jeg tenkte kanskje hun drømte om den fæle damen som stakk henne på helsestasjonen. (hehe) Etter en ukes tid var rutiner og glad baby tilbake!! Jeg gruet meg MASSE til 5 mnd sprøytene pga dette, men de er nå tatt og det gikk MYE bedre!
Daydreamer 81 Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Hei. Lillegutt ble meget slapp og utilpass fra ettermiddagen og utover kvelden. Helsesøster sa det var meget vanlig og anbefalte å ikke legge inn noe aktivitet på ettermiddagen...Dagen etter var han noe bedre, men meget"needy". Lykke til
AneC88 Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Formen hennes begynner å bli bedre nå, men er fortsatt mye urolig på natten.. Tror det også er varmen som plager henne. Så bra at jenta di er bra igjen da=)
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 Har akkurat samme problemet her også. 1 uke siden vi tok sprøytene å synes han fortsatt er urolig. Vanskelig å legge også. Han sovna ikke før kl 23 i går å da prøvde jeg å legge han siden kl 19:30. Gruer meg allerede. Noen flere som har opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå