Gå til innhold

Noen som har hørt om eller vært hos fotograf Jeanette Larsen i Rogaland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt på nettsiden hennes nå og syns hun hadde mange fine bilder. Skal ta 1 års bilder av sønnen vår, men siden det ikke stod noen prisliste så lurer jeg på om noen har vært hos henne og tatt 1 års bilde og hva prisen ble. Og ble du fornøyd?

Er så utrolig vanskelig å velge fotograf. Er så altfor mange å velge mellom og så utrolig mange forskjellige priser. Kan noen komme med gode erfaringer og forslag til meg? Jeg har sett på alt fra Fame fotografene, Ålgård foto, Kvadratfotografen, Time foto, Lene og Helene foto, Fotograf Kallen og samtlige fotografer på Hinna. Huff...så vanskelig det skal være.

Er jo interessert i å få mest mulig for pengene og helst et album med i prisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ikke Timefotografen. Bildene blir flotte, men mannan bak kameraet har ikke tålmodighet og burde ikke få lov til å fotografere barn.

Kvadratfotografene er skamdyrt!

Famefotografene har tilbud nå - De holdt en stand under sandvolleyballen i Stavanger og jeg hørte ordet gratis:) Men vær obs på lureri:) Ingenting er gratis.

Jeg anbefaler Lene og Helene. Kjempekoselige jenter med godt barnelag. Flotte bilder. De har en flott nettside med priser.

Skrevet

Takk for svar :) Timefotografen har en dame som også fotograferer så jeg på nettsidene deres...Janne (ett eller annet). De er de billigeste jeg har sett til nå.

Lene og Helene foto koster rundt 1600,- , og da står det (12 bilder) for den prisen. Men hva vil det si? Får man dem i album eller på cd?

Skrevet

Hei!

Anbefaler absolutt Arild Hjelm på hinna!! www.hjelm.no

Skrevet

Lene og Helene gir album. Vi fikk ikke cd, men mulig det er mulig:)

De er veldig flinke med datagrafikk også - om du ønsker svart/hvitt med uthevede detaljer i farger, div. mønster osv.

Har ikke hørt om noen Janne..men Timefotografen besto av noen damer før... Mulig det atter en gang er nye fotografer der. Uansett; utstillingsvinduet deres imponerer ikke.

Skrevet

Takk igjen! Vet ikke helt hvordan jeg vil at bildene skal se ut...tror jeg vil ha litt i svart/hvitt og litt i farge..men har ikke så mye peiling på fotografering.

Til andre Anonym: Hvilken pris har fotograf Hjelm på 1 års fotografering? Og hva får du med i den prisen?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...