Gå til innhold

Jeg elsker egentlig chips, men nå smaker det helt forferdelig!! Utrolig nedtur:)

Anbefalte innlegg

Syns til vanlig det er vanvittig godt med chips, særlig sterke chilichips.. Nå smaker det bare grusomt!! Klarer ikke saltet, eller smaken av hele greia.. Kjipt da, siden jeg vet hvor godt det EGENTLIG er:)

Ikke er det særlig godt med sjokolade heller, eller is, og det spiste jeg masse av mine tidligere svangerskap... Det eneste som smaker nå av slike ting er sur snop og lollypop vannis.. Merkelige lyster man får som gravid altså!! Det jeg har mest lyst på for tiden er skikkelig mat! Gjerne middag to ganger til dagen:) Og melon.. Hehe,.

Fortsetter under...

hihi - godt å høre det er flere som har det sånn! jeg har ingen spesielle "dilla'er" som jeg må ha, men jeg vet masse jeg IKKE vil ha... Prøvde meg på salt potetgull en kveld sammen med mannen, men de fikk han ha i fred...Selv om det er noe jeg normalt spiser...hihi...

Jeg kan gå i butikken skrubb-sulten og komme ut med nesten tom handlekurv fordi ingenting frister... Egentlig veldig irriterende...

Og akkurat som deg - nå er jeg også på at jeg vil ha skikkelig mat. Og pizza... Mye salt mat igrunn og det er ikke så bra... Men det forandrer seg etterhvert. Vekta øker faretruende fort til å være så tidlig, så litt mindre matlyst er igrunn greit...hihi...

Lykke til videre med rare matlyster og ikke-matlyster...hihi :)

Tenker ikke så mye på vekten, den går seg til etterpå den,, Tenker mer på hvor utrolig sulten det går ann å bli! Nå vankes det egg, bacon og rundstykker til frokost her, og et par timer etterpå er jeg klar for lunsj, men er jo bedre enn masse fett,, sukker og slikt uansett:)

Kjenner følelsen. Jeg har absolutt IKKE lyst på sjokolade, selv om jeg normalt er sjokoman. Bare å se sjokolade får det til å vri seg i magen!

Er på ferie akkurat nå og det eneste jeg gleder meg til er å komme hjem til Norge og spise et skikkelig godt måltid med stekt laks og hele pakka! Har hatt dilla på epler, men det er så vanskelig å spise de på ferie, for jeg MÅ absolutt spise de med kniv ;) Tihi :P

Annonse

Jeg elsker vanligvis Maaruds, salt & pepper, men den smaker slett ikke det samme. Trodde det vr noe galt med posen, jeg har ikke tenkt at det er graviditeten, hihi...

Jeg har det ellers ganske normalt, noe mere dilla på jordbær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...