Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har masse krøller. Ikke fine krøller, masse krusekrøller som bare er trøbbel. Har alltid ønsket meg skinnende blankt hår. Mannen min har nyyydelig, helt slett hår. Veldig overfladisk dette her, men har dere som selv har krøller, men partner uten krøller, fått barn med krøller?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Min sønn har foreløpig ingen krøller. Jeg liker krøller, men er i alle fall glad han ikke har arvet mine.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har samme type hår som deg, og mannen har ikke krøller. Dattera vår har fått krøller, men det er bare store korketrekkere, ikke krusedullene hehe.. men veit jo ikke hvordan det blir når hun blir stor da. Er ikke mer enn 2 år nå
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Mannen min har veldig krøllete hår men min sønn barn har ikke arvet disse:-) Men krøller er visst dominant så krøllene kan vel dukke opp seinere i livet
Gjest Tale30 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Ingen av oss har krøller, men datteren vår har fått det. Det er vel gjerne sånt som hun vokser av seg? Hun er foreløpig 1,5 år.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Det er jo veldig vanlig at små barn har krøller ja.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Åh, skulle ønske jeg hadde krøller!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Bare synd at alle som har krøller skulle ønske de ikke hadde det:-P
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Her har både jeg og mannen krøller, ganske masse krøller også... Vi har sammen fire barn men bare tre av dem har arvet krøllene, så alt er mulig. Eldstemann på 9 år har verdens tykkeste hår og det er helt stritt, ikke antydning til fall. De tre yngste har krøller alle mann Merkelig det der at vi alle ønsker det vi ikke har. Jeg har så lyst på slett hår, så utrolig mange flere muligheter det gir. Med krøller må du liksom enten ha langt hår, eller klippe deg kort å se ut som en 70-åring med ny permanent (for å sette det på spissen).
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har krøller, og 2 av mine 3 barn har fått krøller.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Ikke for å "skremme" deg men tipper nok eldstegutten din også vil få krøller. Det er vanlig at det ikke kommer før i puberteten. Hilsen frisør.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 jeg har krøller, gutten på 20 mndr har det også nå iallefall.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Vår datter har krøller, men her har både min mann og jeg krøller. Jeg hadde relativt stritt hår frem til puberteten, da endret hårstrukturen seg og jeg fikk fine krøller. Nå er jeg 30, og etter graviditet og amming så har krøllene forsvunnet igjen, veldig kjedelig! Håper de kommer tilbake igjen...!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Hverken mannen eller jeg har krøller, men minsten har hode fult av afrokrøller. :-) Vet ikke helt hvor de kommer fra. Venner har ymtet frem på postmannen. :-) Så alt er mulig!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2010 #15 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har ganske slett hår. Det er veldig tykt med litt fall. Kjæresten min har masse krøller, nydelige store korketrekker-krøller. HELDIGVIS har jenta mi fått de nydelige krøllene hans. Ikke krus, men store flotte krøller og blankt nydelig mørkebrunt hår. Hun får masse oppmerksomhet for de nydelige krøllene sine. Eldstejenta mi har en annen far og hun har identisk hår som meg:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå