Hvitveis Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Hadde vært koselig å komme i kontakt med andre i samme by som er i samme situasjon:o) Man føler seg ganske aleine i en sånn situasjon, vil gjerne komme i kontakt med andre i samme båt:o) Hilsen
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Er fra Kristiansand ) Vi var i Danmark i beg av juni til IVF,ble gravid )))) og er 7 uker på vei
Hvitveis Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer! Vi har hatt 2 forsøk i Porsgrunn, ingen lykke ennå...hvor gammel er du og har dere hatt flere forsøk, hvilken klinikk i dk var dere på? vi tenker kanskje å prøve der viss vi ikke lykkes på siste forsøk her.
mammasgull Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Hei! Er fra kristiansand, og hører til i Porsgunn. Vi lyktes på tredje innsettet Har du hatt to ferskforsøk altså? Ikke fått egg på frys?
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Jeg er 34 år og dette var første forsøk.... har hatt 3 inseminasjoner-negativ... Vi var i Skive,og et forsøk kostet 18.500 Dkr ( ca 23.000 kr) pluss medisiner og en ukes opphold,så det blir kostbart hvis det er dk dere velger,men absolutt verdt det...men en skal jo ha råd... Jeg snakket med en dansk kvinne og ho sa at Skive var en av de beste når det gjaldt resultater.....du kan jo skjekke hjemmesiden dems.... http://www.regionshospitalet-viborg.dk/afdelinger/kvindeafdeling/fertilitetsklinikken?edition=1
Hvitveis Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2010 Har hatt 2 ferskforsøk, fikk 2 på frys første gangen, måtte avbryte i februar grunnet ingen befruktning på 2 forsøket. Hadde nytt ferskforsøk i mai, da ble det ingen på frys. Har ett forsøk igjen, håper vi lykkes da;o) Grattis med graviditet Bicon, det gir meg håp!
mille260 Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 re fra kr.sand. vi har akkuratt blitt henvist til riksen.skal ha inseminasjon...Håper bare ikke det er lang ventetid... er forresten 26:)
Hvitveis Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2010 Masse lykke til! Har dere valgt riksen selv eller? Vi hører til i Porsgrunn;o)
mille260 Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 har di sæd donor i porsgrunn?trodde en måtte til riksen da?
Kr.sand78 Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Hei Jeg er fra Kristiansand og har vært i porsgrund for 1 ferskforsøk i begynnelsen av juni. Fikk ingen på frys. Ble gravid, men mistet for 1-2 uker siden. Nå håper vi at ting går raskt når klinikken åpner igjen etter ferien. Om noen av dere vet hva grensen er før vi får refundert penger? Hilsen Nancy
Hvitveis Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. juli 2010 Huff trist å miste..har vært igjennom det samme 3 ganger selv, da har vi faktisk klart det selv (ikke IVF) ,men nå har det stått bomm stille siden april 08 som er siste ganga jeg mista. Vi skal igang med siste forsøk i høst/vinter ei gang. Ville ha en liten pause nå fra sist forsøk som var i mai. Nå koser jeg med sommer og håper kroppen er klar for et egg som klorer seg fast ved neste forsøk;o) Kan jeg spørre hvor i Kr.sand du er fra Kr.sand78, antar du er født i 78 utifra nicket ditt, samme som meg:o) Grensen for refusjon på medisiner er når du passerer 15.000, da kan du søke til helfo, bare be om skjema fra porsgrunn når du overstiger den sum. Du kan også søke om å få dekke refusjon av reiseutgifter fra pasientreiser mener jeg det er. Hilsen
Kr.sand78 Skrevet 13. juli 2010 #12 Skrevet 13. juli 2010 Vi bor i vågsbygd, men jeg er ikke opprinnelig fra byen. Flyttet hit for noen år siden. Dette var vårt første forsøk, etter år med "tørr trening". Håper jo at ikke det går så langt at vi bruker alle 3 forsøkene før vi endelig lykkes. Forstod det på sykepleierne i porsgrun at jeg skulle bruke nesespray neste gang. Har du noen erfaringer med det? Hører rykter om at en kan bli så dårlig av det? Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå