nonstop79 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Er nå 6 uker siden fødselen, eg måtte sy da, og er fremdeles litt sår og rød i underlivet. Noen som vet om eg da kan bade ute, eller i basseng? bader mest i ferskvann, nesten stillestående vann, eller i en elv. Usikker på om det fremdeles kan være skummelt å få basselusker oppi her.. og når kan man ta med babyen å bade i basseng? er det for tidlig når han er 6 uker? bassen ute, oog inne
NostraStoria Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Hvis du ennå er sår og rød bør du nok vente en stund til. Men hovedregelen er etter 6 uker. Bor du i Norge hadde jeg aldri tatt den lille babyen i utebasseng! Det er jo ikke varme her og den lille blir fort kald. De skal helst ha ekstra varmt basseng slik barnebassengene er rundt omkring i svømmehallene.
nonstop79 Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Da bør eg vel gjerne vente litt da.. har jo ikke vert særlig med badevær likevel enda. Er bare veldig glad i å bade om sommeren.. Nei tar han jo selvsagt ikke med uti kaldt basseng om det er kaldt ute... tenkte vel egentlig mer på inne basseng... men det må vel kanskje være under babybading bare, da har de vel gjerne mer oppvarmet for de minste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå