Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 6 uker siden fødselen, eg måtte sy da, og er fremdeles litt sår og rød i underlivet. Noen som vet om eg da kan bade ute, eller i basseng? bader mest i ferskvann, nesten stillestående vann, eller i en elv. Usikker på om det fremdeles kan være skummelt å få basselusker oppi her.. og når kan man ta med babyen å bade i basseng? er det for tidlig når han er 6 uker? bassen ute, oog inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ennå er sår og rød bør du nok vente en stund til. Men hovedregelen er etter 6 uker.

Bor du i Norge hadde jeg aldri tatt den lille babyen i utebasseng! Det er jo ikke varme her og den lille blir fort kald. De skal helst ha ekstra varmt basseng slik barnebassengene er rundt omkring i svømmehallene.

Skrevet

Da bør eg vel gjerne vente litt da.. har jo ikke vert særlig med badevær likevel enda. Er bare veldig glad i å bade om sommeren..:) Nei tar han jo selvsagt ikke med uti kaldt basseng om det er kaldt ute...:) tenkte vel egentlig mer på inne basseng... men det må vel kanskje være under babybading bare, da har de vel gjerne mer oppvarmet for de minste... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...