Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er en kommende pappa som har telt rier på min kjære siden 20.30 i går.

Hun er andregangsfødende og 41+2, og har hatt rier litt av og på. Først trodde vi at vi kom til å dra til sykehuset i natt, men så roet riene seg, før de igjen tok seg opp. Hun har hatt cirka 30 rier siden i natt, litt løst fordelt.

Vi har snakket med sykehuset (Ullevål), og der var det fullt, så vi fikk tilbud om ABC noe vi takket ja til.

Burde ikke dette eskalere snart? Den siste rien hun hadde var veldig vond og varte ca ett minutt, men intervallene er litt i lengste laget ennå..Jeg begynner å bli bekymret for at dette ikke er ekte rier i det hele tatt, men hun er på overtid i tillegg til at hun har hatt rier hver time siden i går kveld, så det må veø være noe på gang.

Vi begynner å bli litt slitne nå, aller mest hun selvfølgelig, men jeg begynner også å bli gal av uvissheten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142074318-treg-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er dere kanskje på klinikken? Noen har en bedriten lang modnings og latensfase.. Hvis ikke dere alt har dratt, så spør om å få komme inn og sette noen akupunkturnåler, eller noe som kan lindre og gå henne til å slappe av bedre. Lykke til, hvertfall!

Det løste seg opp til slutt, men det tok sin tid. Klokka 02.10 i natt kom hun endelig til verden.etter to døgn med rier av og på. Helt udramatisk var det heller ikke da hun ble tatt med sugekopp da pressfasen stoppet opp.

Har nesten ikke sovet de siste dagene, men er veldig glad nå...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...