Gå til innhold

Hei,kan noen være så snill og spå meg? jeg begynner å bli så bekymret men ingen på gyn tar meg alvorlig.redd jeg er steril!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har siden jeg var 12 hatt menssyklus på 28 dager,jeg ble gravid des 08 å fikk en datter juli 09,ble gravid igjen etter 5 mnd,måtte da ta en utskrapning og har siden jan prøvd og bli gravid uten hell,har ingen cyster lenger og er nå i pp 6, skulle hatt mensen igår,negativ g test dagen før og venter enda..hva kan være galt med syklusn? hakke tatt wild yam eller nooooen ting..er redd den er ødelagt? noen råd? er jeg gravid eller er d lurt å dra til gyn?

f.280391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke du er steril, men vil jo selvfølgelig anbefale deg å tvinge legen til å undersøke det.

Jeg tror du har to døtre innen 2012

Skrevet

takk for svar,sitter nå på dag 30 å skjønner lite og ingenting:/

men ja,skal bestille meg legetime nå ja! for har ikke brukt noen form for hjelp,naturlige piller eller annnet tjafs,kun hatt sex på fruktbare dager. så om jeg ikke er steril er d iallefall noe som må finnes ut av.

Skrevet

heisann

merker at du tenker masse på dette... mitt råd er: kos deg med den jenta du har, og så får du en ny en i magen om kort kort kort tid ;) vet ikke om jeg vil si deg når, fordi du stresser så fælt med dette... men kan si deg at du er gravid til jul 2010 ;)

Skrevet

hei hei,ja tenker mye på d,eller denne mnd har jeg tenkt veeldig lite men nå når jeg ikke har fått mensen enda å jeg ble gravid i 3 pp og så kort etter fødsel så er jeg vel litt redd for at noe har skjedd,at noe er galt liksom. men har sluttet me eltester å alt sånt,bare vet ca når jeg pleier ha el,så prøver å time d litt sånn.

hehe ja,får håpe d;)

men..kan jeg spørre..jeg har blitt gravid med begge i november,så blir jeg bare gravid i november?:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...