Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle få lagret det nå, men fant det ikke på gulesider. Sikkert elendig søking av meg, men hvis noen har det blir jeg glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innleggelsestlf på kk i bergen er 55 29 97 65 :)) Har blitt innlagt flere ganger derfor skal jeg ringe dit direkte ,men tror vanelig prosedyre er å ringe legvakten du hører til for at vakthavende jordmor skal melde deg til kk.. Er sikkert ikke noe problem å ringe direkte men om du bor et stykke unna eller i en annen komune er det vakthavende jordmor i ditt område som ordner med feks ambulanse om d er nødvendig :) Har du ikke fått disse opplysningene med jordmor da? rart.. hehe :)))

Masse lykke til:))

Skrevet

Sist bodde jeg i bergen kommune, og da skulle jeg ringe direkte til kk. Denne gangen bor jeg litt utenfor kommunen, og skal ringe vakthavende jordmor hvis det begynner med rier. Hvis det derimot begynner med vannavgang skal jeg ringe direkte til føden...Min jordmor er veldig opptatt av at kontrollene skal ta minst mulig tid, så der får man ikke mer enn akkurat nok info til å vite at barnet har det bra. Går helt greit for min del ettersom dette er andre gang, men hadde det vært første gang hadde jeg nok vært mer urolig.

Takk for nummeret uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...