Gå til innhold

Flere som sover på magen?

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg er helt nødt til å sove på magen når jeg legger meg. Eneste stillingen jeg ikke får vondt i ryggen av. Men føler meg så slem som gjør det. Føler nesten at jeg moser lille Laban i magen. Gjør sikkert ikke det, men føler meg slem likevel..

Flere som sover på magen? Og hvor lenge kan man gjøre det?

Er 17+3 i dag.

Mvh Lundie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142073607-flere-som-sover-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 14+3 (tror jeg det var) og ligger mye på magen fremdeles, men har faktisk begynt å kjenne at jeg snart ikke kan det mer. Fått mage litt tidlig, synes jeg, så min kjære er overbevist om at det er minst to der inne. hehe

Trives best med å variere mellom magen og sidene, grunnet ryggskade, men finner vel ut av det når jeg ikke kan mer. Magesoving er nok ikke farlig så lenge det ikke føles vondt, og da slutter man jo, så det regulerer på en måte seg selv.

Annonse

Hei.

Kjenner igjen nicket ditt fra forrige svangerskap. Får barn ca likt vi.

Jeg tror ikke du skal br deg så mye om at du moser lille Laban (morsomt at du kaller babyen det, det gjør jeg også- he he) Når magen blir stor nok så stopper edet seg selv.

Lykke til videre.

Jeg er 23+2, og ligger på magen når jeg soler meg;) Fikk en tanke om at jeg kveler lille spiren, men siden hun ikke puster til vanlig, så går det nok fint:P Magen min er ikke så veldig stor da, og hun ligger veldig langt nede. Tror at så lenge det føles behagelig, kan du ligge på magen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...