Gå til innhold

12 uker i dag, hopper ydmykt over til 2. trimester......

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste, tar en dag av gangen og er ydmyk over at jeg er kommet såpass langt. Også realist med tanke på tiden fremover, har mistet i uke 19 før......

Men kjenner også på det at det er lov og glede seg, håpe og tro det skal gå bra også......takknemlig for god oppfølging på Riksen og Ullevål:)

Ydmyk klem fra meg:)

Fortsetter under...

Holder av den beste plassen jeg kan finne til deg min venn:) Venter på deg med lengsel og smerte.......hehe

Men kos deg med ukene du har fremfor deg, håper du får en deilig sommer uten problemer......

Klem fra meg:)

Så supert da Tirilgirl, denne gangen skal det gå veien!! Forstår godt du er tilbakeholden optimist, men det må jo være grenser for hva vi må i gjennom også, så har godfølelse for deg nå! Kos deg m sommer og voksende mage - enjoy!

Klem C

Tusen hjertelig takk kjære deg:)

Håper du også snart kommer etter meg med gode nyheter, er liksom måte på hvor mange motbakker vi skal forsere før vi kommer i mål.....

Føler du kroppen er fysisk og psykisk klar for ny prøving eller.....

varm klem fra meg

Annonse

Jammen ikke helt sikker på om jeg er klar eller ikke. Ønske om å bli gravid er der igjen, helt sikkert, men så inmari usikker på hvordan jeg takler det når det blå krysset lyser mot meg igjen..... Venter menstr imorgen og ikke sikker på om jeg vil at den skal utebli eller ei, føler på meg at den er rett rundt hjørnet. Har kosa meg m mange glass vin i sommer og vi skal på ferie til Kroatia om 2 uker så jeg vil gjerne leve sommeren som "normalt", vi får se hva som skjer....

Håper vel på å være gravid innen oktober hvertfall, da er det 2 år siden første graviditet ble oppdaget, for en reise det har vært siden min 34 års dag! Dette forumet med alle sine supre damer har vært en uunværelig støtte for meg i denne prosessen, vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten, for en support jeg har fått her inne.

Jeg er også nygift som Luddes mamma, 4 ukers bryllupsdag igår, vi får satse på at ekteskap er en lykkefaktor for oss også! Følger deg inn i andre trimester, stå på!

;o)

Så godt å se deg vandre over til 2. trimester selv om jeg savner de støttende, varme og omtenksomme ordene dine på 1. trimester :) Har ikke vært så aktiv her inne men har lagt merke til måten du svarer andre og hvordan du engasjerer deg. Det synes jeg er helt herlig :)

Masse lykke til videre så håper jeg at jeg ser deg i 2. trimester om noen uker :)

Klem fra meg :)

Hei kjære deg, så hyggelig at du tenker på meg:)

Har skrevet resultatet i en egen tråd, men kort fortalt gikk det veldig fint:)

Men for en grusom uke å gå slik og vente på svaret, det tror jeg er det verste jeg nesten har vært med på......men nå er det over og vi ser fremover:) Har nå begynt og fortelle set så smått til folk rundt oss, ble satt litt frem så jeg er i dag 13+2:)

Varm klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...