Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Overskriften sier vel det meste, tar en dag av gangen og er ydmyk over at jeg er kommet såpass langt. Også realist med tanke på tiden fremover, har mistet i uke 19 før...... Men kjenner også på det at det er lov og glede seg, håpe og tro det skal gå bra også......takknemlig for god oppfølging på Riksen og Ullevål:) Takker for meg, og venter på dere inne på lange 2. trimester. Klem fra meg:)
SAE + MAE <3 Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer! Kommer løpende etter om 6 dager
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg venter på deg med en deilig kopp kaffe:) Eller en stor bolle jordbær....hehe Klem fra meg:)
SAE + MAE <3 Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Hihi, det blir stas Men kaffe smaker desverre ikke like godt som det har pleid å gjøre, så hvis du kan gjøre klart et stort glass med sjokolademelk tar jeg gjerne det istedet, hihi Klem tilbake
har4barn Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Lykke til!!!!!! Håper jeg er så heldig å få komme etter om 2 mnd.
Merete 33 Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Hei Tirilgirl! Velkommen etter! Nå venter vi bare på å hoppe over til 3. trimester! Og med sommer, sol, og ferie så håper jeg ikke ventetiden oppleves like lang som fra 1. til 2! Pust ut! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2010 Puster i vei jeg......hehe Håper virkelig dere andre kommer etter, og at vi som nå er der får holde oss der:) Sommer klem
sandra84 Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer så masse ) Enda noen uker, men håper på å komme dit etterhvert
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Kjære Tirilgirl Jeg har sett mye av det du har skrevet her inne og du har alltid et oppmuntrende ord, viser alltid forståelse og medfølelse og svarer så godt du kan på spørsmål Takk for det Kjempe artig at du hopper inn i 2 trimester. Masse lykke til så håper jeg at jeg følger etter om noen uker Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå