Gå til innhold

Ikkje for breie søskenvogn..

Anbefalte innlegg

Nokon som har gode forslag. Brått er det ein til på vei. Har ikkje termin før i mars neste år, så enno tidleg i svangerskapet. Har 2 frå før av der den minste er 1,5 år no. Vil vere sånn nesten 2,3 år når nr 3 kjem. Trenger nok ei søskenvogn da. Ho er litt for lita enno til å slutte med vogn. Vogn har eg, men ikkje for søsken. Reknar og med at søskenvogna ikkje kjem til å bli brukt så altfor lenge.

Har sett på Phil&Teds si søskenvogn der babyen ligger under søskensetet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142073123-ikkje-for-breie-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd er i alle fall å vente så lenge du kan med å kjøpe søskenvogn. Vi brukte ikke søskenvogn lenger enn til eldstemann av de to små var 23 måneder, og nå er minsten akkurat to og bruker nesten ikke vogn lenger han heller. Men behovet er jo forskjellig så hvis du går mye tur alene er det kanskje kjekt med en søskenvogn. Mye fint brukt på finn. P&T har jeg hatt og syntes ikke det var noen god løsning, dessuten var vogna vemmelig å trille med "fullt lass" ;-) Akkurat nå har vi en MB mountain Terrain stående som vi bruker kanskje en gang hver andre måned, men den er veldig god når man skal gå langt på vei alene.

Som regel er man kanskje to som går tur sammen så da går det fint med to vogner ;-)

Har ikke erfaring med P&T, men har sett på den. Valgte den bort på grunn av at jeg ikke likte bagen til det minste barnet. Mannen følte han fikk knærne i hodet på det lille barnet. Hvis du ikke vil ha en bred vogn vil jeg anbefale pegperego duette sw. Den har jeg erfaring med og vi har vært utrolig fornøyde. Da sitter de etter hverandre, og det er ratt på vogna, slik at man snur hjula uten å måtte vippe vogna. Hadde 16 mnd mellom de to første, og har brukt vogna utrolig mye. Nå skal vi ikke ha søskenvogn når nr 3 kommer. Da er nr. to 2,5 år, og hun har sluttet helt å bruke vogn. Så ikke forhast deg med å kjøpe søskenvogn nei...

2,3 år når babyen blir født? Da ville jeg sett det an. Særlig om eldste barnet blir å gå i barnehage. Om det skal gå i bhg er nok ikke P&T en så dum løsning. Mountain buggy urban jungle duo er en søskenvogn som er smal til å være en sideomside-vogn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...