Gå til innhold

vondt i underlivet 5 dg ettter fødsel. virker på meg som det er ved stingene... Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt lite smerter etter fødsel, og følt meg overraskende frisk. Men nå nå jeg har kmt hjem, har jeg smerter ved stingene. Blir en del aktivitet nå som jeg har kommet hjem, da jeg også har en datter på tre. Kan også følest llitt som det gjorde under bekkenløsningen før fødselen. Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også veldig vondt i stingene/underlivet leenge etter fødsel! Det var vondt å stå,gå,sitte,tisse osv. Men det grodde seg til, og nå merker jeg ikke noe mer til det :) Så du får bite tenna sammen, så går det over etterhvert, når det har fått grodd sammen igjen!

Var det mange sting du blei sydd el?

Skrevet

Jeg hadde både vondt i stingene(sydde mye og hadde en god del vondt), samt noe som lignet nedpress eller bekkenløsning. Var ikke så plaget med bekkeløsning før fødselen, men fikk altså ett eller annet etterpå. kjente det jeg stod og gikk en del, men det gikk gradvis over etterhvert som jeg fikk trent meg opp igjen og begynt med knipeøvelser. 1 mnd etter fødsel var det mer eller mindre gitt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...