mamsen & guttaboys Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Har sett alle som har sett frem til da det står "bare" 100 dager igjen...har følt det var så lenge til, men OIII......WIPS så var jeg jo der selv:) Dagene går jo så fort, i allefall nå når man har ferie:) rekker jo nesten ikke og begynne på jobb igjen før det er tid for permisjon:) Så nå nytes gode late dager i solen, sammen med barna som bader og koser seg:) Livet er herlig:) (prøver og skyve unna plager som, . bekkenløsning,uvi,søvnproblemer,sennastrekk,harde kynnere.......bare for å nevne noe:) ) Men som sagt "bare"100 dager igjen;) Gleder oss så mye til å møte den lille hypre krabaten som bor i mammas mage:) God sommer jenter:)
Luna har født. Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer:) Gidder ikke regne selv, hvor mange uker og dager er du på vei?
mamsen & guttaboys Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2010 det som er det fine er at når jeg logger meg inn på bmi, så står det jo antall dager til tremin på "min side" så slipper og regne selv:) Er ikke hver dag jeg er her inne, så det var litt gøy å se i dag:) er 26 uker i dag.... i følge ul så er jeg ikke 26 uker før på søndag, men jeg følger min engen termin:) (er jo bare 2 dager forskjell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå