Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det lørdag, dvs at det har gått 2 uker det...

Jeg må nok bare innrømme at jeg ikke klarte målet, jeg gikk ned en halv kilo!

Men jeg gir meg ikke jeg, kan absolutt ikke slå meg til ro med den vekten jeg har i dag, så jeg SKAL ned. Det får bare ta den tiden det tar...

Har ganske mye overskuddshud etter fire svangerskap, og siden det ene endte i keisersnitt henger det ikke akkurat pent heller. Jeg har bestemt med for at jeg vil gjøre noe med det uansett om jeg får det dekket eller ikke, men ville jo gå ned disse ekstrakiloene først så resultatet kan bli helt perfekt ;)

Googlet mommy + makeover + pictures i går og ble skikkelig imponert over hva kirurgene kan få til. Jeg må bare gjøre min jobb først. Har bestemt meg for å bestille time til konsultasjon om et halvt år, da skal jeg ha gått ned 10 kilo!

Så jeg fortsetter strevet neste uke, museskritt for museskritt nedover på vekten :)

Glemmer meg stadig vekk, både å oppdatere og ikke minst holde meg til de sunne sakene :)

Har gått ned fra 63.3 til 62.5. Synes det er ok på 2 uker.

Har spist uante mengder is og sjokis og på fredag fikk jeg sukkersjokk av sånne sørlandschips-bananer med yoghurt på. Nyyyydelig!

Du har vært flink Kristin! Du er jaggu en flinkis til å holde deg til dietten og spise sunt. Det skal du ha.

Jeg skal ned noen kg til, når jeg først er i gang. Skal mest sannsynlig gjennom en brystreduksjon i løpet av høsten og vil helst se sånn passe ok ut på forhånd, da jeg gjerne vil at puppene skal bli så små som mulig, men samtidig passe til kroppen. Har jeg for stor kropp, så får jeg kanskje ikke så små pupper.. ikke vet jeg, men det er jo motivasjon uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...