Gå til innhold

Noen som har fødd med leiden og APS??

smudi

Anbefalte innlegg

Jeg har leiden mutasjon og APS. Tar både Albyl e og klexane sprøyter hver dag etter 3 aborter. Jeg er veldig spent på om dette kan gi noen ekstra komplikasjoner under fødsel.... Tenker på det meste som kan gå galt. Jeg er i min 35. uke og synes legen jeg har månedlig ul hos er veldig lite lydhør og har lite info å gi meg angående dette. Noen her som har vært/ skal gjennom det samme som meg og kan dele litt erfaring? Jeg har veldig lite lyst å gå over tida... Har termin 21. aug.

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei.. jeg svarte nettopp på et annet innlegg vedr. blodpropp.. Jeg har leiden...

Det er bestemt planlagt keisesnitt på meg. Vært på mange ekstra kontroller hos gynekolog, måling av vekst hos baby, og måling av motstand i navlestreng for å sjekke at næring går som normalt..

Jeg har tatt fragmin gjennom svnagerskap og hadde blodpropp i mitt forrige svangerskap... Gi meg et pip her hvis du ønsker å vite hvordan det har vært med oppfølging her... SEr jo at du har termin strax, og kan jo tenkes at du allerede har fått :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...