Bringebærmamma 160611 Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Det er mannen som har fikset innkjøpet til middag i dag, og det blir kotelletter med poteter og grønnsaker. Kotellett er ikke min favoritt, sukk! I sommervarmen liker jeg best salater i diverse variasjoner og anna lett mat. Gi meg gjerne en oppskrift på den beste salaten du vet ;-)
Gjest Inlove..... Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Salat er godt.. men har ingen favoritt.. bare d er fetaost i så er jeg fornøyd )) Hmmm, d fikk meg til å tenke på... kan vi spise fetaost når vi er gravid???
Strandloppa og lillebror Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Her blir det også fiskegrateng. Salat er jo godt, men er enig i at det må være fetaost i. Og oliven. Bør vel helst inneholde kylling, rødløk, ruccolasalat, rapidsalat, mais, agurk og tomat i tillegg. Også med taziki eller en annen god hvitløksdressing til +hvitløksbrød. Nam, tror jeg må ha en sånn salat en dag. Ja,kan man ikke spise fetaost når man er gravid da? Har glemt alle sånne ting fra forrige gang, hehe.
missme Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 jeg fikk oppskrift på en god salat av ei venninne som jeg lager en del den består av en pakke trippelsalat (hjertesalat, crispy og ruccola) paprika agurk cherrytomater rødløk soltørkete tomater fetaost med smak (velger selv ut i fra en liker) pinjekjerner som stekes litt i panna som tilbehør kan en ha kylling og pasta med pesto alt ettersom hvor sulten en er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå