Gå til innhold

Hvor mange har lagt om kostholdet??

Anbefalte innlegg

Gjest --- 2pp---
Skrevet

Jeg prøver å spise sundt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la om kostholdet i slutten av mars. Så begynte jeg å trene og bevege meg mer. Endelig har det skjedd noe i kroppen min! Mensen er av og på, og jeg har ikke hatt mensen siden januar (da cysta sprakk.) Nå har jeg hatt spotting noen dager (lyserosa utflod på pairet) og fikk positiv el-test i går :D Spotting FØR el kan bety at man er ekstra fruktbar ;) Første gang jeg har spotta, så detta lover vel godt :)

Skrevet

Jeg er 174 høy og har veid i overkant av 80kg det siste året. Dette betyr at jeg er lett overvektig. Jeg har meldt meg inn i vektklubben og håper at det skal hjelpe meg til å spise sunnere og at jeg skal bli litt flinkere til å bevege meg. Har ikke lagt om kostholdet så veldig mye men jeg har blitt flinkere til å spise frukt og prøver å kutte ut all sjokoladen jeg spiste og brusen jeg drakk. Jeg spiste gjerne to sjokolader om dagen og drakk i allefall 0,5l brus. Jeg spiste også mye potetgull.

Har etter at jeg meldt meg inn i vektklubben byttet til cola zero (prøver å ikke drikke hver dag, men må ta meg litt når jeg kjenner at jeg bare må ha brus) og jeg har ikke spist sjokolade (tok meg en halv twix i dag da det er lørdag).

Jeg har også blitt flinkere til å gå tur. Skal prøve å gå minst en halv time hver dag og tre dager i uken skal jeg trene litt mer.

Fant ut at jeg må gjøre noe da jeg har lyst til å bli gravid (overvekt kan jo være med på å gjøre det vanskeligere for meg) og har lyst til å veie nærmere 70kg.

Det som er fint med vektklubben er at jeg ikke slanker meg men prøver å spise mer riktig og bli mer bevist på hva jeg spiser. Jeg spiser jo faktisk mer nå enn jeg gjorde før, men jeg har byttet ut mesteparten av kaloriene med sunne kalorier.

Skrevet

Jeg har også lagt om kostholdet, blir spennende det jenter. Stå på, vi klarer dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...