Gå til innhold

Dager igjen til terminen idag fredag 9 juli? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg og har termin i dag!

Vil føde NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager... høygravid i morgen!!

Skrevet

4 dager over her=0(

Er det fullmåne til helgen????

Det hadde jo vært greit om han kom i natt, 10.07.10...fin dato...men kommer vel sikkert ikke før 19.07.10 med min flaks...

Skrevet

16 dager igjen og nå er hun velkommen når hun måtte ønske. Jeg lengter etter å holde henne i armene mine og kose:-)))

Skrevet

1 ussel dag !

Skrevet

10 dager igjen til termin.

14 dager igjen til evt igangsetting:)

Skrevet

21 dager og er endelig fødeklar... i følge kalenderen i alle fall... har følt meg klar lenge jeg, men han er nok ikke klar helt ennå han lille. han får komme når han føler seg klar... :-)

Skrevet

10 dager, jah.

Skrevet

10 dager til Ul termin, 4 dager til mens termin! :D

Skrevet

Måtte bare svare, selvom jeg tilhörer dinbaby nå. Jeg hadde egentlig termin i dag! Men nå er jenta 3 uker og 2 dager gammel ;))

Skrevet

18 dager igjen:):):)

Skrevet

41 dager igjen i dag og siste dag på jobben før 3 uker etterlengtet FERIE og permisjon:)

Skrevet

10 dager igjen til keisersnitt:)

Skrevet

-9 dager. Vært på overtidskontroll i dag, legen prøvde seg på stripping, så får vi ser om det blir noe action snart :o)

Skrevet

21 dager igjen og har hatt siste dag på jobb... Nå er det bare å vente på at frøkena skal komme.. Håpe ikkje at ventetia blir for lang..

Skrevet

9 dager igjen. kom kom..

Skrevet

Sykehuset har bestemt seg for å gå etter mens termin, så da er det plutselig bare 3 dager igjen :o)) Så bare kom nå lille venn, her er alt klart :o)) <3

Skrevet

30 dager igjen i dag. glad for at jeg ikke er lei enda, for da hadde siste tiden vært laaang ;-P

Skrevet

84 dager igjen i dag, så har en liten stund igjen :)

Skrevet

55 dager igjen, men pga problemer kan babyen komme når som helst... Håper hun holder seg inni magen et par uker til ivertfall :))) Rart å ikke telle ned på samme måte som sist når jeg var drittlei på denne tiden...:S hehe :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...