Gå til innhold

En uke siden IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha TR forrige fredag, har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-stav i feb.. Så dette er vår 4. pp...

Testet tirsdag, negativ... Men TR kommer liksom ikke, så jeg lurer på om jeg på kjøpe en CB test fortest mulig!!! Desverre har jeg ikke mulighet før mandag, fordi jeg er på ferie og det er laaaaaangt å kjøre til nærmeste butikk..

Kan jeg være gravid selv om testen var negativ? Trenger litt oppmuntring her, må få vite at sjansen enda er der, selv om den i hodet mitt egentlig ikke er det siden testen var negativ :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har sett noen skrive at de ikke får utslag på grav.test før uke 6-7. Hvis det stemmer, så skulle det jo fortsatt være mulig for deg at du er gravid... Må være så frustrerende å ikke kunne kjøpe ny test! Håper du klarer å nyte ferien likevel. :o)

Skrevet

Joda, klarer å nyte ferien, tenker det at er jeg gravid så finner jeg det nok ut tilslutt :-) Men hvis jeg ikke er det så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har fått besøk av TR ennå...

Skrevet

Ja du kan være gravid selv om du ikke fikk utslag på dette nå.

Når jeg var gravid med nr 2 fikk jeg ikke utslag på test før mellolm 2-3 uker etter ventet mens.

Så kjempe masse lykke til :)

Skrevet

TUSEN TAKK :-D er ti dager over ikm, tenker at nå skal jeg teste igjen =)

Skrevet

testa enda? uansett lykke til:)

Skrevet

HAR TESTA :-D Med qr, to streker, men den ene var ikke like klar som den andre, så føler meg ikke helt overbevisst, kan ikke tro d, føler meg 95% sikker, skal teste med en til qr imorgen, å tar en cb med ukesindikator onsdag :-D

HÆRREGUD :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...