mor_til_2_skjønne_gutter Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Og da har vi tenkt på navnet Einar Matheo, hva synes dere om det navnet? Einar pga av famnavn, og Matheo for at vi likar navnet.! hvordan synes dere de går sammen?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 heisann! Jeg personlig, syns Einar Matheo blir litt i det meste laget. Ikke stygt, men litt "for mye" hvis du skjønner? Men husk at det som teller er jo hva DERE syns og ønsker:)
minimimmi Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Synes navnene er veldig fin, men helst hver for seg! :-) Synes sammensetningen blir litt spesiell. Men det er bare min mening! Valget er deres, fullt og helt :-) Men han kommer nok kanskje til å velge å bruke bare det ene når han blir eldre, så kanskje dere burde bestemme dere for bare ett? Det dere liker best?
Nicoline3 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Alle har jo sin smak og sine meninger, og det er jo DERES som teller,men jeg likte det ikke så godt! Synes Einar er norsk tradisjon og litt gammeldags,mens Matheo er veldig hipt og nytt, og dermed ikke passer sammen! Men igjen, navnevalg er veldig personlig, så man må jo bare følge sine egne følelser!!
Mammahjertet <3 Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg likte det godt :-) Friskt med en litt "uvanlig" sammensetning. Det skiller seg litt ut fra mengden liksom. Og navnet Matheo har jeg faktisk aldri hørt. Hvis dere liker det, så velg dette navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå