Gå til innhold

Kommer inn hit, jeg da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd nå ca et halvt år uten hell. Har ei lita ei på snart året, og ønsket oss egentli to tette, men ser ut som det kan bli vanskelig.

Fulgte disse trimester forumene da jeg var gravid sist, og det var jo litt koselig, så nå får jeg vel begynne å henge litt her inne og plukke opp noen tips.

Lurer forresten på en ting.. Får aldri noe positivt resultat på de eggløsnings strimlene. Noen som har erfaring med de som kan si litt om hvordan jeg skal gjøre det? Har begynt å teste fra dag 10 etter første dag i syklusen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg er også ny her nå for denne gang.

Skal prøve på nr to fra denne måneden her. Ikm i uke 30.

Har også ei lita på 12 måneder, og ønsker et søsken til henne som hun kan få masse glede av opp igjennom årene.

Når det gjelder de eggløsningstestene, så har jeg ikke prøvd de. Har du prøvd de flere måneder? Det er vel sånn at det kan være en måned nå og da som man faktisk ikke har eegløsning?

Jeg driver og måler temeraturen jeg da, hver morgen. Det er helt nytt for meg, men moro å prøve.

Lenge til ikm for deg?

Skrevet

Nååå vet ikke jeg hva ikm er for noe en gang...

Skrevet

jeg fikk et par tester som jeg kunne prøve ut. og i går tok jeg første test for jeg regnet med at det måtte være ca rett tid å prøve det ut og jovisst positiv EL-test på stedet :D ble kjempeglad for vanligvis vet jeg når jeg har EL og det var ikke antydning i kroppen på at det skulle være noe og i dag kjenner jeg EL skikkelig godt :D så i dag må den mest fruktbare dagen være. nå må det sitte :D:D

Skrevet

ikm betyr noe sånt som imotkommende mens, eller ikke-kommende mens. Hvertfall den dagen man håper at mensen ikke skal komme fordi man er gravid.

Jeg syns dagene snegler seg avgårde.

Eggløsning en av de første dagene til uka, så nå er det bare å kjøre på, hehe.

Ikke særlig romantisk å lage barn bestandig, sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...