Gå til innhold

Noen som skal ha med barn på ultralyden i uke 18?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt med meg eldre søsken på ul tidligere. De syns det var veldig gøy. Men jeg ville ikke gjort det vist det var noen tvil om at alt var bra, for det er ikke lett å takle slike beskjeder med søsken til stede. Men så lenge alt virker helt bra, og du føler liv, så syns i hvertfall jeg at det var fint... men det er jo et personlig valg... Men mine 2 som var med satte virkelig pris på det

Hei! I brevet fra sykehuset stod det hos meg at man ikke kunne ta med barn under skolepliktig alder. Dette fordi man skulle ha ro under undersøkelse.... Kan være lurt å sjekke ut.. Det stod og at var eldre søsken syke kunne de ikke tas med pga smittefare..

Ville aldri gjort det!

Jeg er vel ganske bastant på det fordi vi faktisk har opplevd å komme på ul i uke 18, og så var babyen død. Trodde jeg hadde kjent liv (ventet nr 4, så var ikke helt uerfaren:) ). Man har mer enn nok med seg selv hvis man får beskjeder som ikke her positive, om man ikke i tillegg skal tenke på det andre barnet. Vi hadde i tillegg vært på ul i uke 11+3, og da så alt bra ut.

En ul er en medisinsk undersøkelse først og fremst, og som regel en koselig en, men jeg har ikke tatt sjansen på å ta med eldre barn.

Kanskje heller bestilt meg en privat ul litt senere som den/de eldre kan være med på ??

Annonse

Enig :-)

Jeg tror jeg skal ta med mine to gutter (som begge er i skolepliktig alder) til 3d ultralyd rundt uke 24 - da har jeg allerede vært på UL i uke 18 og sjekka at alt er som det skal, og vil ha kjent liv jevnlig, antar jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...