Gå til innhold

ang. tvilling SA........lurer på noe????????????

Anbefalte innlegg

kommer innom en tur fra Bli gravid, jeg hadde IKM 1 juli. har ikke fåt pos. test enda,men har hatt mange symptomer. JEg har ømme pupper og det kommer væske ut av brystvortene, oppblåst,kvalme,halsbrann.

Kan det hende at jeg har hatt tvillinger og har mistet den ene?fikk en blødning idag morges, først brunligt så rødt blod, puttet inn en tampong og har skiftet noen ganger men nå siste gangen var det bare litt på og litt slimete blodig rester på. de andre symptomene er her enda.

Jeg har ikke fått pos. test før i uke 6-7 så vet jo ikke om jeg er gravid.

men er det noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142071796-ang-tvilling-salurer-p%C3%A5-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert litt sent svar men jeg skriver det likevel for kanskje andre lurer på det samme...

Ca hvert 8. svangerskap starter som tvillingsvangerskap, mens ca hver 80. fødsel i norge er tvillingfødsler........Det betyr at veldig mange svangerskap starter med tvillinger men at den ene tvillingen forsvinner før første UL og derfor er det mange som ikke vet dette engang. Det kan absolutt fortone seg som en liten blødning (det kan være festeblødning - at egget fester seg også).

Håper du har fått positiv test og er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...