Gå til innhold

Synes dere om menn med "vesker" da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller man bag, da ;) Kan være kult på noen, hvis vesken er voldsomt mandig og stilen ellers passer, men skikkelige menn bruker ikke veske. Hehe :)

Skrevet

Syns ikke det ser femi ut når menn har "guttevesker". Jeg liker menn som kler seg litt stilig, og de har ikke alle tingene sine i lomma som oftest.

Så svaret er vel at jeg synes det er greit med menn som har vesker da:)

Skrevet

Synes det er sexy : ) og kult!!!

Skrevet

Turn-off!

Skrevet

Man bag ja, haha, tenkte på det samme!

Liker best menn som er veldig mann jeg da. Enig med deg HI!

Skrevet

Jeg synes det er utrolig sexy med menn som bryr seg om utseende sitt på en mandig måte da, ikke en "jeg er mann men skulle ønske jeg var dame" måte ;)

Synes Zara har mye fint til menn, og de har også kule skinn"vesker" til guttene som jeg gjerne hadde sett kjære med.

De er jo laget for menn, og er mer en bag egentlig. Det er jo ingen tvil om at det ikke er en dameveske liksom :)

Trauste mannfolk med litt ølvom og arbeids t-shirt han har fått på jobb er ikke helt min smak ;)

Skrevet

Tenkte det var delte meninger ja. Liker menn som tar seg av utseendet sitt på en mandig måte jeg og, men synes ikke vesker er mandig, uansett hvor mye de er laget for menn ;) Men så foretrekker jeg glatt en ølmagebyggningsarbeider-type fremfor en tretimerpåbadetstyletbutikksjef-type, hehe :)

Skrevet

Turnoff

Advokaten vår derimot har en slik veske og han er bare turnON deluxe:)

Håper han finner seg ei søt jente snart ;)

Skrevet

Haha, er mannen i seg selv hot nok kan han gå med truse på hodet og likevel være hot ;)

Skrevet

Hva er alternativet da jenter- når menn skal på jobb og må ha med seg pc, evt et skift, niste, papirer?? Satssekken de fikk da de meldte seg inn på Sats?

Ryggsekk er ikke så fint.

Min kjære har en skulderveske med stort lokk, helt tydelig at det ikke er en jenteveske, og det står levi`s på den.

Skrevet

Synes det er mange brukanes ryggsekker jeg, hehe. Men altså, mannen min bruker en slags veksebag i ny og ne han og, er jo ikke kriminelt, bare utiltrekkende ;)

Skrevet

En mann bryr seg om utseendet sitt selv om han ikke veske!

;)

Skrevet

En mann bryr seg om utseendet sitt selv om han ikke har veske!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...