Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 I R R I T A S J O N !! Hate å måtte frys på beinan når dynesniken er tilstede!
Sweet Amber Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Irritasjon. Romantikk er fint i våken tilstand, men ut over den første uka sammen er det bare søvnforstyrrende å sove helt inntil noen
trollmamma Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Til glede. Men me har BREI dobbelseng med ei dobbel dyne og 3 enkle dyner. Så er det kamp om dyna, så tar ein berre ei ny ei hehe.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 hahaha morsomt!! typen vil så gjerne ha, men jeg står på mitt og sier at jeg tror d bare vil føre til irritasjon!!! hahaha:) men s han: ååå så koselig...! håper denne siden holder seg sånn, så skal jeg vise han:):)hehehe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Helt klart irritasjon, med mindre jeg får den store dyna alene når vi skal sove. Da er det deilig ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Deilig! Angrer ikke på at vi bytta vekk to dyner med ei! Dyna er svær og man trenger ikke engang være i nærheten av hverandre om man ikke vil det, eller trenger å sove for seg selv.
Gjest Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 For å si det sånn, de eneste gangene jeg har hatt glede av en dobbeldyne, er de gangene jeg har en helt for meg selv
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 Blir også irritert bare ved tanken. Sambo vil også ha, men itte je nei!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #13 Skrevet 8. juli 2010 Elsker dobbeltdyna vår! Bytter aldri tilbake til enkelt dyner.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #14 Skrevet 8. juli 2010 Vi elsker også dobbeltdyna vår:) Men så er vi lykkelig gift også da;)
Villa Perlesukker Skrevet 8. juli 2010 #15 Skrevet 8. juli 2010 Gulesider sier: Herlig å ha tilgang på hverandres deilige kropper:) Kun glede her i gården hihi
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #16 Skrevet 8. juli 2010 GLEDE! synes det er fantastisk å "finne han" uten å måtte ligge i klippa mellom to dyner (spesielt når det er kaldt!) har (nesten)aldri hatt problemer med at en av oss stjeler hele dyna, at det blir kald luft mellom oss sov. I love it!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #17 Skrevet 8. juli 2010 HATER DET!!!! Så nå har jeg kjøpt meg en egen dyne. For jeg liker å ha dyna mellom føttene. Å da ligger jeg på feil siide itilegg..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #18 Skrevet 8. juli 2010 beste kjøpet jeg har gjort. Det første jeg investerte i når jeg ble skillt og introduserte det fra dag en med min nye samboer... HATET 2 dyner - er lett å fortsette å være uvenner da...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #19 Skrevet 8. juli 2010 Irritasjon, måtte bare få vekk hele dyna og få to enkle dyner.
frk Nilsen Skrevet 8. juli 2010 #20 Skrevet 8. juli 2010 Er og blir en dyneegoist! Dessuten er mannen alt for varm av seg, så jeg får hetta av å ligge inntil han for lenge av gangen ;-P
ConsuelaBananaHammock Skrevet 8. juli 2010 #21 Skrevet 8. juli 2010 I begynnelsen var det bare kos, men etter å ha våknet X antall netter uten dyne fordi mannen hadde krøllet seg inn i den enormt stooore dynen så var det nok og vi gikk tilbake til enkle dyner
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #22 Skrevet 8. juli 2010 GLEDE Her var det mannen min som introduserte meg for dobbeldyne, og jeg kan absolutt ikke tenke meg å gå tilbake til 2 dyner. Jeg er super kald av meg, men dyne er jo SVÆR, så her er det ingen problemer med at en av oss ikke får dyne. Man kan ligge "alene" eller inntil hverandre uten mangle på dyne. Med vi liker nærhet vi da, og det er deilig å finne hvernadre under dyne uten å måtte ligg i dynesprekken:) Nå synes jeg det bare er klumpete og vanskelig med 2 enkle dyner
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #23 Skrevet 8. juli 2010 I starten: Romantikk Nå: irritasjon Får ikke noe særlig god søvn av å dele dyne. Jeg sov mye bedre på natten etter at vi kvittet oss med dobbeltdyna og tok hver sin dyne istedet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #25 Skrevet 8. juli 2010 Jeg syns forresten det ble mer romantisk med hver sin dyne. Litt spennende å bare plutselig løfte dyna til partneren og fotflørte litt. Og selv om man har ekstra enkeltdyner i senga, så er det ikke sunt å våkne hver natt for å få fatt i ei ny dyne. Jeg har utrolig lett for å våkne flere ganger om natta, så jeg er bare nødt til å luke ut alt som jeg faktisk kan unngå av det som vekker meg om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå