Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2010 sorry... hakk i plata her... trodde ikke innlegget ble sendt..
MammaJuli Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Hei. Hvis du tenker på dager, så tror jeg det er 11 dager på overtid, hvis det ikke har skjedd noe. Hos meg så står det på helsekortet iallefall, under termindato. jeg har ti dager igjen til termin og håper på at jeg ikke går så veldig lenge over !!
minimimmi Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 tror det er litt varierende fra sted til sted, så du burde spørre jordmora di :-)
KineMarie Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 på Elverum Sykehus blir man satt igang 7 dager over termin. Var 14 dager før,men de har endret reglene. Undersøk på fødestedet ditt
Jada-har fire små Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 nei, de har overtidskontroll etter 7 dager, men hvis alt ser bra ut så lar de deg gå lenger og setter ikke igang før 11 dager over termin. Dette gjelder også på Lillehammer sykehus.
cethy23 Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 på søf så har man ikke overtidskontroll før 11 dager over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå