Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40+6 og ble strippet idag! Lurte på om noen andre her inne hadde blitt det, og evt hvordan dere følte dere etterpå :) ??

Jeg ble det kl 19 ikveld, og har siden da kjent murringer hele tiden. Både i mage og rygg. Hun sa jeg hadde pitteliten åpning på 1,5 cm før hun strippet meg, og etter jeg kom hjem har jeg blødd litt i truse innlegget (som hun sa eg kom til å gjøre)

Spent på om prinsessen skjønner at hun skal komme ut nå da ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper ikke dere synes jeg er helt dum, men hva er stripping??

Skrevet

Mangen som ikke vet det, så det må du ikke føle deg :) Er ikke sånn 100 % sikker på hva de røsker i, men noe inni der e det!

De går oppi sjeden og kjenner om du har noe åpning. Så tror jeg de irriterer livmorhalsen en del!

Skrevet

leste et innlegg her om dagen og overskriften var: strippinga i går kveld funka som bare det, så jeg tenkte jo jøss stripping med diger mage , hvordan får de det til.haha... Godt jeg leste resten også og skjønte at det ikke akkurat var det jeg tenkte på...

Godt man kan le av seg selv også..

Skrevet

Jeg har termin i dag, å jordmor strippet meg i formiddag.. noe som var ufattelig vondt spørru meg! hu sa jeg ikke var helt moden men at jeg hadde to cm åpning.. Dagen i dag har jeg hatt vondt i nedre del av magen og korsryggen !

Å begynte å blø litt etter jeg hadde vært der, å det har holdt på siden.. det er nesten 12 timer siden, så lurer på når det slutter ?!

Nå har jeg vært ute å gått en liten tur i bare oppoverbakker bare for å prøve å hjelpe litt til :P selv om jeg tror det ikke funker!

Skrevet

Hihi ja det ikke så lett når det fins like ord :)

Har det på samme måte vi da Tooonje!! Har iallefall vondt på samme sted, da får vi bare se hvem som føder først :P Jeg har tro på at det kan hjelpe sette noe i gang iallefall etter hvordan det kjennes ut!

Planen min er å se Paradise hotel, ta meg en paracet og prøve å få noen timer på puten!! Vet aldri når det begynner nå :)

Masse lykke til tooonje :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Ble strippet for 3 dager siden.

Hadde litt murringer samme dagen/kvelden, men det ga seg. Har kjent litt stikkinger og svaaake murringer dagen etter, men fortsatt ingen fødsel på meg :(

Og det har kommet blodslim hver dag, så virker som om resten av slimproppen kommer litt etter litt.

Skrevet

blei strippa tirsdag, har termin i dag...var helt moden og 3 cm åpning, men skjedde ikke mye etter den strippinga...endel kynnere på kvelden kanskje.

i går hadde jeg masse murringer på morgenen, og endel slim i løpet av dagen. har ikke hatt mye tidligere, så regner med jeg så smått er igang.

kraftige kynnere/svake rier i går kveld, regelmessig en periode.

våknet noen ganger i natt av det jeg vil kalle svake rier. for vondt og langvarig til å være kynnre, så sikkert det man kaller maserier,,,

ikke hatt noe særlig i formiddag...

er tredjegangs, så håper ikke jeg er en av disse som blir gående i det uendelige...fikk før termin med begge de andre, så dette er kjiiipt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...