Gå til innhold

Hva syns dere om dette jente navnet? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint med litt forskjellige meninger :)

Leste en navnetråd om navnet Arwen fra 2008, da var det INGEN som likte navnet... Tidene forandrer seg :)

Vi har navnet på lista vår, men er litt redd for at hun hele tiden må forklare navnet sitt, og at det blir et slitsomt navn å bære. Vil ikke at navnet skal bli en byrde, men et hun kan være stolt av. Det er det jeg er litt redd for med dette navnet....

Vil gjerne høre flere meninger :)

Annonse

Hvorfor ikke Arwen? Og hvordan skal det blir vanskelig å bære? Når jeg tenker på navn så tenker jeg automatisk på mobbing, om det vil bli mobbet på noen måte.. Fordi barn kan være ekstremt utspekulerte og finner på alt mulig av kallenavn, gjerne noe som rimer på navnet også. For eksempel en gjenganger: Frode kommode.

Selvom jeg liker et navn, tenker jeg også på barnet som må bære det navnet. Som må skrive det navnet jeg syntes var/eller er så vakkert den gangen jeg fikk barnet mitt, på hver eneste prøve i 13 år fremover, i hver eneste kladdebok og bruke det som underskrift på papirer. ;-)

Men jeg synes Arwen er flott! Mye finere enn Jessica, Angelica og alt det barna som har barn kaller barna sine. :-) Man ser fort hvem barn som ble født av mor i tenårene eller i godt voksen alder, ut ifra navnet. ;-)

Arwen er fint.. men et navn man må "smake" litt på.. hva med Alva?? det syntes jeg er et nydelig navn!!

Singlemom.... hva skjer med disse stygge komentarene om ungemødre... navnvalg har med hvordan man er som person, og kanskje med hva man er vant med, røtter osv. ikke med hvor ung man er. har selv en venninne som fikk barn da hun var 19. hennes datter heter Eva.. blir så provosert over at alder hele tiden skal være et diskusjonstema. er det det at du selv er en mor litt oppi årene som gjør at du føler et behov for å rakke ned på unge mødre????? kan man ikke slutte med sånne unødvendige komentarer her inne og heller komme med litt saklige meninger!!!

jeg syns også dette er ett flott navn og det lå i min munn før vi fikk vite at vi får en lillebror:)

jeg elsker ringenes herre filmene og vard er jeg snappet det opp sambo syns også det var kult:)....men uanset hvr det kommer fra så syns jeg det er flott...litt sært men veldig flott;)

og det kan overhode ikke sammenlignes med at man kaller sønnen sin for gimli eller gollum for den del...herlighet....de klinger jo helt åndsvakt spør du meg hehehe:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...