Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Kondolerer.. Jeg brukte dette diktet i min fars begravelse. Stå ikke ved min grav og gråt jeg er ikke der. Jeg sover ikke Jeg er de tusen vinders blåst jeg er snøkrystallers frost. Jeg er morgensol i duggvåt eng og høstregnet som væter kinn. Når du våkner opp i morgenstille er jeg de tusen fuglevingens sus. Når du sovner inn i nattens silde er jeg de milde stjerners lys. Stå ikke ved min grav og gråt jeg er ikke der. Jeg døde ikke
Villa Perlesukker Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Kondolerer:( Tusen tårer Av Gro Jeanette Nilsen, 26.06.2006 Tusen tårer kan fortelle hva som skulle vært, men ikke er. Tusen tårer kan fortelle hva vi vet men ikke vil vite. Tusen tårer kan fortelle hva vi vil men ikke kan – og hva vi ønsker, men som ikke går an. Tusen tanker kan tenke på det deiligste minne. Tusen tanker kan trøste og be mørket forsvinne. Tusen tanker kan ønske men samtidig se: At tanker og tårer og alt det som sårer det sies at det hører livet med.
♡ A & E ♡ Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Så trist Søskenbarnet mitt ble også revet bort i en altfor ung alder... Kondolerer så mye.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Min dypeste medfølelse til PAVEEL, og til Mamman-til- Sander <3: for et utrolig nydelig dikt! Har du skrevet det selv? Det var bare vakkert...
Ella & gull med smilehull Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Merkelig som det kan høres ut, så finner jeg mye trøst i dette diktet etter at mannen min døde. JEG FINNER NOK FREM Døden er ikke så skremmende som før. Folk jeg var glad i har gått foran og kvistet løype. De var skogskarer og fjellvante. Jeg finner nok frem. Av Kolbein Falkeid Kondolerer PAVEEL, ufattelig urettferdig.
Gjest irismor Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Har kun denne. Stor klem til deg og dine. God saw you getting tired and a cure was not to be. So He put his arms around you and whispered "come to me." With tearful eyes I watched you, and saw you pass away. Although I loved you dearly I couldn't make you stay. A golden heart stopped beating, hardworking hands at rest; God broke my heart to prove to me, He only takes the best.....
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Mors-lykke: Det er ett kjempefint dikt! Men jeg har ikke skrevet det selv.. Man får det på engelsk og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå