Podadama Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Jeg er i uke 32 nå og opplever stor variasjon i aktivitet. Har alltid kjent liv flere ganger om dagen, men nå et par dager har det virkelig tatt av, har på følelsen at tuppa ikke sover hele dagen da det nesten alltid er bevegelser der nede. Noen som har opplevd det samme? Forøvrig lurer jeg litt på dette med leie. Var hos jordmor i uke 29 og hun mente da tulla hadde snudd seg med hodet ned, noe jeg kunne tro selv også, mtp hvor bevegelsene og hikken var. Men nå, i forbindelse med at jeg kjenner MYE liv er også bevegelsene tilbake til slik de var tidligere. Mye bevegelser øverst i magen, og hikkinga er litt rundt omkring. Lurer derfor på om hun kan ha snudd seg til seteleie igjen. Men er dette vanlig? Har jo igjen mange uker til termin, men trodde de ikke kom seg ut igjen fra hodeleie når de først hadde lagt seg slik i uke 29...?
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 har variert veldig her også. tror det er vanlig jeg. og ang leie, så kan de nok turne leeenge... min har ligget i sete/tverrleie helt fram til uke 37. da tok han til vett... helt av seg selv. De kan jo godt vente med å feste seg til de er på vei ut for den saks skyld. de begynner å kontrollere leie seriøst i uke 36 og utover. da er det jo sånn at fødsel kan skje når som helst, og greit å vite hvordan babyen ligger.... lykke til til deg. og du, jeg har kjent bevegelse overalt i magen uansett hvilket leie han har ligget i. nå er han endelig i hodeleie, men han turner noe voldsomt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå