Gå til innhold

Flere med barn på Tekna Tellus barnehage på Gulskogen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg søkte Gulskogen også, men fikk Tekna. Har kikket inn på Gulskogen på vei til Tekna, og den ser jo koselig ut den også.

Jeg er bare så fornøyd med de ansatte på Tekna. De er flinke til å informere, og har en helhetlig aktivitetsplan som vi kan følge på nett. Det e ralltid noe ekstra planlagt for barna :)

Ja det tror jeg på. Egentlig ville vi helst hatt plass der, som sagt.

Men nå er ungen godt tilvendt og trives svært godt i Gulskogen så da blir vi der!

Men er det mange lokale barn i teknabarnehagen? jeg ser for meg at det er barn fra hele byen som går der?

Det vet jeg egentlig ikke, for jeg er ikke så kjent i Drammen. Men det er i alle fall to barn i umiddelbar nærhet til oss, og vi bor her på Gulskogen. Mange foreldre henter i bil da, men det er vel ganske vanlig uansett hvor man bor :)

HI

Annonse

Ja, hehe. Jeg sa jo at vi kom til å snakkes igjen :D

Henger du mye på senteret da? Hihi.

Hva driver du med i Drammen? Jeg har fått skikkelig sansen for denne byen. Har begynt å trne på Moov, fått jobb og liksom startet et liv her. Herlig :)

HI

ja jeg syntes det var noe kjent med deg vet du ;-)

Henger nok desverre litt mye på senteret ja, senest i dag.

Akkurat nå har jeg ferie og skal jobbe noen få dager innimellom.

Så flott at du trives og har fått jobb og alltingen!

Morsomt å snakke med noen "lokale"

Har vært på Gulskogen senter nen ganger, men kjøper alt for mye klær til jenta, så jeg må holde meg unna, hehe. Har uansett alltid hatt litt aversjon mot kjøpesentere.

Det er i alle fall utrolig flott tillaget for barnefamilier i denne byen! Jeg er vant til Oslo liksom, så her er det jo reneste naturparadis for meg :D

HI

Hahaha.. jeg bodde jo da midt i Oslo sentrum, så jeg syns nesten at det er totalt fravær av biler her. De har jo gjort så mye for fotgjengerne også. Og når den nye bybrua kommer så skal jo all trafikk forsvinne i sentrum. Og hvor mange byer har sandstrender midt i sentrum? Herlig.

Siden vi er anonyme her. Hvor bor du på Gulskogen? Vi bor like ved Gulskogen skole.

HI

Vi bor rett ved barnehagen faktisk, vi har kanskje sett hverandre rundt her.

Og ja, drammen er en perle!

Men hva med jobb har du fått bruk for utdannelsen din?

Det er jo tøft gjort å starte helt på nytt i en annen by, men jeg har inntrykk av at det er endel fra oslo som flytter hit faktisk. ikke så rart når men får så mye mer for pengene :-)

Mannen min er fra Drammen. Jeg har fått en jobb hvor jeg jobber mest med utgangspunkt i personlig engasjement, og ikke så mye utdanning. Jeg brenner for jobben, og det er en viktig faktor. Hadde ikke fått jobben hvis jeg ikke hadde høyere utdanning, men det er ikke direkte knyttet til faget mitt.

Du får hilse hvis du ser en utrent dame med lyst hår og brun simovogn med en liten lyshåret jente oppi :) Forsøker å trene før jobb, men Moov har bestemt seg for å ha sommeråpent på ugunstige tider..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...