Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Endelig kan jeg også skrive - da har jeg født! Skreiv her på tirsdag natt at jeg hadde våkna med rier etter å ha vært på kontroll og blitt tøyd på mandag.... Litt over en time etterpå fro vi inn på sykehuset, var der klokka 04.45 - 06.33 var prinsen vår ute! en kjemperask fødsel denne gangen - 3, 5 time fra jeg våkna til han var ute! Lillebror skal hete Christian, han var 52,5 cm lang og veide 3920! Takk for meg - og lykke til i innspurten til dere andre!
EleResa Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer med vel overstått og velkommen til verden Christian
Melkerullen Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Gratulerer og velkommen til den nye verdensborgeren!!!
Nicoline3 Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer så mye med super rask fødsel, var du på overtid? Kjempe fint navnevalg også! Nyt hverandre og tiden som kommer!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer så mye med gutten!
noepågang FØDT Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 deilig med kort fødtsel! Gratulere så masse!
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2010 Ja det gikk unna denne gangen Nicoline! Heftig mens det sto på, men deilig etterpå for da ble jeg ikke så utslitt som jeg ble sist gang! Var 3 dager på overtid, så det var jo ikke mye å snakke om, men hadde venta litt da, siden nummer en kom før tiden!
Carasnella Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Gratulerer så masse:) Navnet Christian hadde jeg på listen min også om det hadde blitt en gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå