Gå til innhold

Hva er egentlig en dibber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det uttrykket blir brukt en del, og lurer på hva det er..?..

Skrevet

En som leser og skriver på dib.

Skrevet

Man må vel helst skrive noe for å være en EKTE Dibber!

Og det hjelper å både hate mc Donalds samtidig som du spiser der. Du har teppe foran vogna, men pirker på andre. Du lager babymaten fra bunnen av, selvom du alltid gir barnet Nestle - og det etter at du har laget en hat-tråd om Nestle. Du benytter deg av Fame-fotograferingen, men tar bare det bilde som er gratis.

Jeg kunne skrevet milelangt her, men...

Skrevet

Jeg vet du digger det, Rampen.

Digg-digg-Digimon! =d

Skrevet

Hoho, ja, noen ganger kan det virkelig virke sånn! :o)

Skrevet

Jeg er vel en dibber, men henger meg ikke på idoitiske tråder om teppe på vogna, mc donalds, hjemmelaget barnemat etc.. Jaja.. Dibbere er vel hjemme i permisjon, og har litt for lite å bedrive tiden sin med mellom barnestellene og vogntrilling :) Må si jeg har hvert fristet opp til flere ganger å hive meg inn i diskusjonene om dibbe-emner, mye å skratte av. Men hva skal man gjøre når Dr. Phil og The Dr går i reprise for endte gang?? Hoho

Skrevet

Oida, nå får jeg skikkelig dårlig feeling her:P

Er alle dibbere i permisjon?

Jeg er fullt opptatt med studier OG jobbing. Vasker hus og passer ungene. Lager middag og tilbringer kvalitetstid med kjæresten.

Likevel suges jeg titt og ofte inn hit.

Scary!

Skrevet

ok.. forstår ikke dette helt da.. Trodde anonymforumet var et felles forum for barnimage, dinbaby og barnetmitt? (eller noe sånn).. Jeg er medlem, har profil på dinbaby.com, har ALLE her inne det? Dette må du forklare litt nærmere (for å sitere Kill Bulljo).

Dibber i ammatåka

Skrevet

Ja, da er det verre en noensinne, da er du både dibber og bimmer!

Skrevet

Bam heter ikke bam lenger, men fob (foreldre og barn). Bam er nedlagt, eller flyttet om du vil til fob. Skravle-bam, derimot lever videre på dib.

Anonymforum, sammen med enkelte andre fora er felles for dib og bim. Og innloggingen gjelder for begge steder (ikke for fob, eget nick og passord er nødvendig der).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...