Gå til innhold

Føler meg gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 29 etter utskrapning, og føler meg oppblåst, puppene blir ømmere for hver dag, murringer både i mage og rygg. Tok en test på tirsdag, men det var negativ.

Hadde EL for ca 2 uker siden, så en test burde vel bli positiv nå. Er redd for at det kan ta lang tid for mensen kommer, men man er vel ikke i mensenmodus i flere uker før den kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for at du får full klaff med engang!

Når tør du teste igjen?

Jeg hadde endel stikkinger rundt EL etter utskrapningen, men kan ikke huske å være i mensmodus noe lenge... så mulig du kjenner at noe vidunderlig er på gang:-)

Skrevet

trønderline

Hadde du ekstra murringer og stikkninger uka før mensen da?

Jeg har tenkt å teste i morgen:)

Skrevet

Hadde også el for ca to uker siden. Har hatt murringer i både mage og rygg, etterfulgt av småkvalme i 3-4 dager nå. Ingen tegn til tr enda. Ikm i dag ca. Har ikke ømme bryster, men det klør litt rundt og på brystvortene

Tok også en negativ test tirsdag. Tester med deg imorgentidlig;-)

Lykke til. Håper vi begge er gravide

Skrevet

Jeg er på dag 38 etter med.abort med cytotec og har ennå ikke fått tilbake TR. Har humørsvingninger (hatt i snart 2 uker), fått masse kviser igjen, har masse murringer i magen, har masse utflod og er trøtt. Tatt tester, men får kun ekstremt svake skyggestreker. Blir nesten gal av dette. Legen sa jeg burde få mens ila 4 uker ettersom jeg hadde nye egg på gang 1 uke etter SA (var på etterkontroll 8.juni).. Har hele tiden trodd at TR kommer når som helst, men den dukker ikke opp. Uff, dersom jeg ikke allerede er gravid skulle jeg ønske TR kunne innfinne seg snart før jeg går fra sans og samling! :(

Skrevet

bimsen: Nei, pp etter utskrapninga hadde jeg fryktelige stikkinger i eggstokkområdet rundt EL. Noen dager, så var det stille helt til jeg fikk TR.

Denne pp derimot har jeg ikke kjent annet enn litt "nedpress" og at det tøyes og strekkes. nesten som å få sting i underlivet dersom jeg strekker på meg, reiser meg brått o.l.

Egentlig veldig lite mensmurrungfølelse, mer av stikkfølelse.

Dos ninos. Har du sjekket med grav.tester etter den med.aborten at alt hcg er ute av kroppen? Altså fått neg tester igjen?

Hcg kan visstnok være igjen i 60 dager i kroppen etter en abort...

Lenge siden siste test da?

Trodde det kunne variere fra ca 4-6 uker før TR kommer igjen jeg.

Skjønner godt at du blir smårar av ventinga...tida går altfor sakte når man venter sånn.

Skrevet

Trønderline: jeg sluttet å blø på dag 15 og tok samtidig en test da; svakt positivt. Tok en ny etter en halv uke og den ble negativ så hcg er ute av kroppen. Er ca 3 dager siden jeg tok forrige test. Stemmer nok at mens kan la vente på seg etter SA/MA, men man blir jo rett og slett helt sprø av det! Vil jo bare få TR tilbake slik at vi kan begynne med prøvingen :(

Skrevet

Ja, det er tortur å vente på mensen. Føler meg nesten mer gravid nå enn da jeg mistet!! Har et barn fra før, så jeg vet hvordan en "normal" graviditet føles.

Jeg blødde bare en dag etter utskrapnigen og hadde blenda hvit grav.test før jeg fikk el.

Håper det lyser GRAVID på testen i morgen:)

Skrevet

Enig med deg, bimsen - det er tortur å vente på mens. Føler meg også gravid, men. Har to barn fra før så vet også hvordan denne graviditetsfølelsen er :-)

Håper du får positiv test i mårra :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Æsj, det lyste IKKE GRAVID!

Skrevet

Negativ her også:-( Og nå ser det ut som tr er på vei

Skrevet

uff, det var dumt.

Her er det ingen tegn til tr. Hadde bare enda ømmere pupper:(

Skrevet

Så kjedelig å høre :( Håper tante rød dukker opp hos dere snart da :)

Jeg fikk min tante rød på besøk i dag, nesten 6 uker etter SA.

Masse lykke til videre.

Skrevet

Fortsatt ingen mens. Ser at det er flere som har gått mange dager over IKM og ikke fått positiv test. Jeg gir ikke opp håpet får tr er her;-)

Skrevet

Så lenge TR holder seg borte er det håp ;) Jeg fikk TR på fredag og er nå på dag 4 i syklus nr 1 etter SA. Gikk hele 11 dager over ikm før tanta fant ut hun skulle avlegge meg et visitt og godt var det for jeg holdt på å bli sprø av ventingen! Hehe. Har beregnet forventet el til 23.07 på bursdagen til vår førstefødte, hadde vært artig om det klaffet da ;)

Håper TR dukker opp hos deg snart, bimsen så fremt du ikke allerede er blitt gravid ;) Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...