Gå til innhold

DA, har vaskekicket satt inn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å vasker å vasker i huset her... maler spisestuemøbler og styrer på...

noen andre som har kommet dit? I forrige uke var det ikke energi i kroppen, men nå er det bare helt villt å hva e får te....

kanskje en sånn innebygd greie man har for at alt skal være bra til bebien kommer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, har holdt på i 2 uker snart... vasket huset igjen idag, å bare 2 dager siden sist... får fnatt om ikke den reine gode lukta er her å støv elr smuler tas bort med en gang... lister, vegger alt dras over flere ganger i uka... å er i uke 34.. Med forrige kom vaskekicket uka før fødsel så denne gangen starta jeg tidlig =)

Deilig med reint hus å mannen klager da ikke ;)

Skrevet

hehe ja da va du tidlig ute, men det e jp bare ett pluss :)

har ca 2,5 uke igjen e da så det er vel kanskje normalt få sånn kick nå.... endelig litt energi igjen..... har gått i flere uker å bare vært rasløs men ikke orka noe mere enn å siddå på sofan.... men nå er vi i gang så da er det bare å utnytte :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde energi og ikke minst kropp til å holde på slik :P

Er 40+1 i dag jeg og her burde det vært gjort mere husarbeide, blir helt ødelagt i bekken når jeg gjør bare bitte litt :(

Skrevet

Godt med litt vaskekick da... er jo så mye bedre å ha det helt skinnende rent hjemme, enn støv i kriker å kroker ;) Kan jo være leeeenge til jeg får et sånn innfall igjen så nyter det mens det står på å mens jeg har ork :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe, jeg venter i spenning...synes vi støver ned her, og kjenner at det irriterer meg noe voldsomt at jeg ikke har energi til å gjøre alt det jeg vanligvis kan gjøre. Så vaskekick er kjempevelkomne her :-p For ikke å snakke om all energien jeg kommer til å trenge noen uker etter fødsel, for da skal vi flytte...hjeeelp!

Skrevet

O`yes!!! Her er det full rulle - ventet lenge på at det skulle sette inn, nå har jeg holdt på siden imorges og er helt gåen i bekkenet...men det er så deilig å få ting gjort og må liksom gjøre det nå som jeg har kicket!

Men det er så mye som gjenstår, og stakkars mannen min, prøver å ikke mase - men han har utsatt en del ting lenge nå, i forbindelse med oppussingen og nå er jeg ikke så tålmodig på at det skal bli gjort lenger...ville helst hatt alt klart til babyen kommer...tvilsomt om det skjer da...men lov å håpe:)

Skrevet

håper det vaskekicket smitter :-)))

Her dasser jeg rundt med tørrmopp og tar d værste.

... og det som er over slippe å bæye seg høyde.... men ikke for høyt heller da... tihi...

Nå gleder jeg meg til jeg kan bevege meg "fritt rundt og gjøre som jeg vil"

Spre vaskeviruset !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...